Performancing Metrics

سانحه رانندگی در محور تربت حیدریه-کاشمر جان ۴ نفر را گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 328526
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 14:15
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از کشته شدن چهار نفر در اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور تربت حیدریه- کاشمر خبر داد.

اتاق خبر- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از کشته شدن چهار نفر در اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور تربت حیدریه- کاشمر خبر داد.

رضا مومن زاده اظهار داشت: شامگاه دوشنبه و در دقایق آغازین دهم فروردین ماه برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه نیسان در پنج کیلومتری محور شادمهر تربت حیدریه- کاشمر برخورد کرد که بر اثر این سانحه چهار نفر  جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از  تماس تلفنی مرکز اورژانس شهرستان تربت حیدریه با جمعیت هلال احمر این شهرستان تیم امداد و نجات موقت حوض سرخ با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه بیان کرد:این حادثه پنج حادثه دیده به جای گذاشت که متاسفانه چهار نفر از حادثه دیدگان در دم جان باختن و یک مصدوم دیگر جهت مراقبت های بیشتر توسط آمبولانس اورژانس شادمهر به مرکز درمانی نهم دی شهرستان تربت حیدریه منتقل شد.

برخورد خودروی سواری با موتور سیکلت ۳ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از جاده‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

رضا مؤمن‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه شامگاه دوشنبه یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر ۴۰ محور تربت حیدریه-دولت آباد و حوالی روستای سهل‌آباد برخورد کرد.

وی افزود: با ارتباط شهروندان با سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر  امدادگران این جمعیت در مدت زمان ۱۵ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را به انجام رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه تعداد مصدومان این سانحه را سه نفر اعلام کرد وگفت: دو نفر از این مصدومان توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ و یک نفر هم توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مراکز درمانی اعزام شدند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید