Performancing Metrics

«اشرف غنی» حادثه تروریستی لاهور را محکوم کرد | اتاق خبر
کد خبر: 328534
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 14:54
«اشرف غنی» در گفتگوی تلفنی با «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان حادثه تروریستی لاهور را به شدت محکوم و با بازماندگان حادثه اظهار همدردی کرد.

به گزارش اتاق خبر، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در تماس تلفنی با «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان حمله انتحاری پارک «گلشن اقبال» لاهور را که منجر به کشته شدن ۷۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ نفر شد به شدت محکوم کرد.

وی در گفتگوی تلفنی با نواز شریف گفت: اقدام تروریستها بزدلانه بود و آنها مردم بیگناه و معصوم را مورد هدف قرار داده اند.  

اشرف غنی با بازماندگان حادثه تروریستی لاهور اظهار همدردی کرد.

نواز شریف گفت: با انجام عملیات «ضرب عضب» تروریستها در حال فرار هستند و در نتیجه آنها افراد معصوم و بیگناه را مورد هدف قرار می دهند.

وی در ادامه افزود: تروریسم یک معضل جهانی است و متاسفانه این مسئله نیز گریبان گیر افغانستان است. با تلاشها و همکاریهای منطقه ای می توان با پدیده تروریسم در منطقه مبارزه کرد.

لازم به ذکر است در حمله تروریستی در پارک «گلشن اقبال» لاهور،عامل تروریستی که نامش «یوسف» گزارش شده است و اهل شهر «مظفر گر» پاکستان می باشد خود را منفجر کرد؛ در اثر این انفجار انتحاری ۷۲ تن کشته و بیش از ۳۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

 «نارندرا مودی» نخست وزیر هند، کاخ سفید، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل و دیگر رهبران سیاسی کشورهای جهان حادثه تروریستی لاهور را به شدت محکوم کرده اند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید