Performancing Metrics

هر تصمیمی می‌خواهید برای تیم ملی بگیرید | اتاق خبر
کد خبر: 328756
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
کروش:
کارلوس کروش گفت: تیم ملی ایران مقابل عمان با قدرت بازی کرد و حاکمیت خود را به نمایش گذاشت.

اتاق خبر - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برد تیمش مقابل عمان گفت: «عملكرد خوبی در نیمه اول داشتیم. تیم ملی در طول 90 دقیقه با قدرت بازی كرد و حاكمیت خود را به نمایش گذاشت. 90 دقیقه مقابل یك تیم خوب بازی خوبی انجام دادیم. عمان حتی یك فرصت هم نداشت. در نیمه دوم استحقاق زدن گل داشتیم اما در زدن ضربات نهایی دقت نداشتیم.»

كروش گفت: «ایران مرحله اول مقدماتی جام جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشت. این صعود را در درجه اول به هواداران خوبی كه پرمحبت بوده اند تقدیم می كنم. می خواهم از بازیكنان هم تشكر ویژه داشته باشم. نمی توانم در این لحظه چند نفر خاص را فراموش كنم و این صعود را به این نفرات هم تقدیم می كنم. این برد تقدیم به افرادی كه هیچ كاری نكردند و از تیم ملی هیچ حمایتی نداشتند.»
كروش گفت: «از افرادی كه برای ایجاد تفرقه و شك و شبهه هر كاری انجام دادند و به من دزد و لمپن گفتند قدردانی می كنم. به تمام كسانی كه تلاش كردند روحیه تیمی را از بین ببرند. این افراد داخل و خارج فدراسیون هستند. تنها دستاورد آن ها ایجاد عدم تعادل در تیم ملی بوده. قول های واهی داده و هیچ كاری برای تیم ملی نكرده اند. كادوی خاص خودم را تقدیم این افراد می كنم. این برد تقدیم به آن ها كه گفتند هیچ دستاوردی برای تیم ملی نداشته ام. امروز راحت می توانید رزومه من را قورت بدهید. امروز خیابان باز است كه هر تصمیمی برای تیم ملی بگیرند.»

كروش پس از گفتن این جملات حاضر به ادامه گفت و گو نشد و سالن كنفرانس را ترك كرد. با این كار او، شائبه خداحافظی سرمربی پرتغالی از تیم ملی قوت گرفت.

خبرآنلاین

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید