Performancing Metrics

موافقت فدراسیون فوتبال عمان با درخواست ایران | اتاق خبر
کد خبر: 328862
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1395 - 19:01
فدراسیون فوتبال عمان اعلام کرد که با درخواست ایران برای برعهده گرفتن میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از الوطن، هر چند فدراسیون فوتبال ایران میزبان پیشنهادی خود را برای دیدار با نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی معرفی نکرده است اما رسانه های عربستانی در این چند روز اخیر مدعی شدند که ایران رسما از کشور عمان خواسته است تا میزبانی بازیهای نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده گیرد.

یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال عمان که نخواست نامش فاش شود در گفت و گویی که با پایگاه اطلاع رسانی DPA آلمان داشت تاکید کرد که ایران به صورت رسمی به عمان پیشنهاد داده است که بازیهای نمایندگان این کشور برابر تیم های سعودی به میزبانی عمانی برگزار شود.

این منبع موثق در ادامه سخنان خود گفت: ایران رسما به عمان پیشنهاد داده است و فدراسیون فوتبال عمان هم موافقت رسمی خود را اعلام کرده است و الان دیگر همه چیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا بستگی دارد. ما در عمان آماده هستیم که دو ورزشگاه بوشر که 35 هزار نفر گنجایش دارد و ورزشگاه السیب که 17 هزار نفر گنجایش دارد را برای میزبانی بازیهای نمایندگان ایران با عربستان در نظر گیریم.

به گزارش ایسنا، امروز چهارشنبه آخرین روزی است که باید فدراسیون فوتبال ایران میزبان نهایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند.

منبع: ایسنا

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید