Performancing Metrics

مشکلی برای تردد در محورهای شرق استان تهران وجود ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 329054
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395 - 15:20
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی این منطقه گفت: مشکلی در محورهای شرق استان تهران وجود ندارد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر سرهنگ عبدالرضا ناظری با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: محورهایی نظیر هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) در ایام نوروز حجم قابل توجهی از تردد وسائل نقلیه را در خود جای داد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: تمام تلاش پلیس در ایام نوروز خدمت رسانی مطلوب به مسافران و رانندگان بود و توان خود را برای تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه به کار گرفت.

وی با اشاره به تردد وسائل نقلیه در محورهای شرق استان تهران ادامه داد: هم اکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران وجود ندارد و تردد در این محورها انجام می شود.

سرهنگ ناظری با تأکید بر ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور فیروزکوه گفت: تردد کامیون و تریلر در محور فیروزکوه همچنان ممنوع است و تلاش شده تا روند عبور و مرور وسائل نقلیه در این محور نیز تسهیل شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران متذکر شد: امیدواریم تا با همکاری رانندگان و مسافران نوروزی شاهد حادثه ای در روزهای پیش رو نباشیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید