Performancing Metrics

محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در کردستان اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 329178
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 09:59
از سوی پلیس راه اعلام شد:
فرمانده پلیس راه کردستان از اعلام محدودیت های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین ماه در جاده های مختلف این استان در راستای تسهیل در تردد وسائل نقلیه و حضور مردم در طبیعت خبر داد.

اتاق خبر- فرمانده پلیس راه کردستان از اعلام محدودیت های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین ماه در جاده های مختلف این استان در راستای تسهیل در تردد وسائل نقلیه و حضور مردم در طبیعت خبر داد.

عیسی گوهری با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تسهیل در تردد وسائل نقلیه در جاده های استان کردستان بیان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای ماشین‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محورهای سقز ـ سنندج، سنندج ـ مریوان و بانه ـ سقز از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین ممنوع شده است.

وی با اشاره به محدودیت تردد در مرز باشماق مریوان نیز گفت: ورود تمامی ترانزیت‌ها و کامیون‌های حامل مواد سوختی از مرز باشماق به داخل کشور از صبح امروز تا ۱۴ فروردین ماه جاری هم ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کردستان هدف از اجرایی کردن این محدودیت های ترافیکی را تسهیل در تردد مردم در روز طبیعت عنوان کرد و افزود: انتظار می رود که مردم نیز نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این استان توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پلیس در تمامی جاده های استان کردستان در روز طبیعت حضور دارد، عنوان کرد: انتظار داریم که با حضور پلیس در جاده های استان و همچنین توجه مردم به قوانین شاهد وقوع هیچ گونه تصادفی در جاده های استان کردستان در روز طبیعت نباشیم و مردم روز بسیار خوبی را داشته باشند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید