Performancing Metrics

پیكارهای کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 329233
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 19:36
به میزبانی گود زینل‌خان اسفراین؛
رقابتهای کشتی با چوخه قهرمانی کشور فردا (شنبه) در گود زینل‌خان اسفراین برگزار می شود

اتاق خبر- رقابتهای کشتی با چوخه قهرمانی کشور فردا (شنبه) در گود زینل‌خان اسفراین برگزار می شود. 

امید علوی زاده، رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی، با اعلام این خبر گفت: امسال استان های گیلان، سمنان، مازندران، گلستان، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی در این مسابقات شرکت می کنند. از استان خراسان شمالی ۱۱ تیم، خراسان رضوی هشت تیم و از دیگر استان ها نیز یک تیم در این مسابقات به رقابت می پرداند. مسابقات در چهار وزن ۷۴، ۸۴، ۹۵ و +۹۵ کیلوگرم در گود زینل خان اسفراین برگزار و به نفرات اول تا سوم هر وزن نیز به ترتیب ۴، ۳ و ۲ میلیون تومان جایزه نقدی اهداء می شود.

وی خاطر نشان کرد: این رقابتها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و فدراسیون کشتی برگزار می شود كه رشید لمیر مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نماینده فدراسیون در این رقابت ها حضور دارد. ضمن اینکه حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون و علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد نیز برای نظارت بر این مسابقات به اسفراین سفر می کنند.

بر این اساس،‌ مدت مسابقه کشتی با چوخه ۱۰ دقیقه است که اگر در این مدت نتیجه مسابقه معلوم نشود، کشتی گیران با استراحت کوتاهی، پنج دقیقه دیگر نیز به مسابقه ادامه می‌دهند تا نفر برتر مشخص شود. این کشتی هرساله با شکوه خاصی در شهرستان اسفراین برگزار و افراد زیادی برای تماشای این مسابقات به گود زینل‌خان سفر می‌کنند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید