Performancing Metrics

اسکانیا در پی گسترش همکاری ها با ایران | اتاق خبر
کد خبر: 329443
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 18:12
هندیکسن گفت: خوشبختانه دو طرف تمایل دارند که همکاری‌های خود را افزایش دهند و دولت ایران نیز زمینه‌های این همکاری را فراهم کرده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایلنا، مدیرعامل شرکت اسکانیا با اشاره به سابقه حضور این شرکت در ایران گفت: ما از سال‌ها قبل در ایران حضور داشتیم و فکر می‌کنم یکی از معدود شرکت‌های اروپایی بودیم که حتی در زمان تحریم‌ها باز هم همکاری خود را با ایران ادامه دادیم و اکنون که شرایط بهتر شده و تحریم‌ها لغو شده به دنبال گسترش سطح همکاری‌ها با شریک ایرانی خود هستیم.

هندیکسن افزود: خوشبختانه دو طرف تمایل دارند که همکاری‌های خود را افزایش دهند و دولت ایران نیز زمینه‌های این همکاری را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این شرکت در زمینه خودروهای سنگین فعالیت دارد لازم است برخی هماهنگی‌ها با راهنمایی و رانندگی ایران در خصوص استانداردها انجام شود و ما در حال انجام این کار هستیم و امیدواریم این گفت‌وگوها به نتیجه مثبت برسد.

وی به سابقه همکاری این شرکت با پلیس سوئد اشاره کرد و گفت: ما با همکاری که در یک طرح مشترک با پلیس سوئد داشتیم توانستیم تلفات جاده‌ای را در این کشور در خصوص خودروهای سنگین به حداقل برسانیم و از این حیث اکنون در اروپا رکوردار هستیم.

94105

منبع: اخبارخودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید