Performancing Metrics

نیروهای عراقی به 60 كیلومتری موصل رسیدند | اتاق خبر
کد خبر: 330211
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 03:02
ارتش عراق روز دوشنبه روستای «نصر» در 60 كیلومتری جنوب موصل را از دست عناصر گروهك تروریستی داعش آزاد كرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، فرماندهی عملیات نینوا با اعلام این خبر افزود: ارتش به همراه نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به «حشد الشعبی» پس از حمله به مواضع تروریست های داعشی، این روستا را ازاد كردند.

یك مقام آگاه به پایگاه مركزی خبر عراق گفت: نیروهای عراقی در حال حاضر در این روستا در حال پاكسازی راه ها و منازل مسكونی از بمب های كار گذاشته شده هستند.

پایگاه خبری سومریه نیوز عراق نیز به نقل از یك مقام اگاه در عملیات نینوا گزارش كرد كه جنگنده های ائتلاف مواضع گروهك تروریستی داعش را در منطقه قیاره و اطراف روستای نصر هدف قرار داده است كه در این حمله دستكم 11 تروریست به هلاكت رسیده اند.

نیروهای عراقی منطقه «بصایر» را در شهرستان هیت واقع در غرب استان الانبار از عناصر گروهك تروریستی داعش پاكسازی كردند.

همچنین امروز برخی منابع خبری به نقل از فرماندهی عملیات بغداد، گزارش كردند كه نیروهای عراقی حمله گروهك تروریستی داعش را كه با 15 خودروی بمب گذاری شده صورت گرفته بود، دفع كرده اند.

در همین حال فرماندهی نیروهای حشد الشعبی عراق امروز در سالروز آزاد سازی تكریت تاكید كرد طی روزهای آتی شهر الشرقاط آخرین پناهگاه داعش در استان صلاح الدین آزاد خواهد شد.

بخش های مختلفی در شمال و غرب كشور عراق از خرداد ماه سال 93 به دست گروهك تروریستی داعش افتاده است.

نیروهای مردمی و ارتش عراق تا كنون موفق شده اند چند شهر این كشور از جمله رمادی و تكریت را از چنگال تروریست های تكفیری داعش آزاد كنند.

انتهای پیام/
کد: 94108
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید