Performancing Metrics

پشتیبانی وزیر اندونزیایی از لئوناردو دی‌کاپریو | اتاق خبر
کد خبر: 330460
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 17:30
سیتی نوربایا وزیر محیط زیست و جنگلبانی اندونزی گزارش‌های مربوط به احتمال ممنوعیت ورود لئوناردو دی‌کاپریو به این کشور را رد کرد.

اتاق خبر - پس از دیدار دی‌کاپریو از جنگل‌های بارانی اندونزی و سخنان او درباره ضرورت حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به دست صنایع تولید روغن پالم، اخباری مبنی بر احتمال ممنوعیت ورود این بازیگر به اندونزی منتشر شده بود.

آسوشیتدپرس شنبه به نقل از یکی از مقامات مسئول اندونزی گزارش کرده بود که دیدار اخیر بازیگر «بازگشته از گور» از جنگل‌های شمال سوماترا صنایع روغن پالم و دولت این کشور را زیر سوال برده و بی‌اعتبار ساخته است.

این مقام مسئول گفته بود : «ما از تلاش دی‌کاپریو برای حفظ اکوسیستم جنگل‌های بارانی لیوسر حمایت می‌کنیم. اما اگر او به انتشار بیانیه‌های تحریک‌آمیز خود ادامه دهد با احتمال ممنوعیت ورود به اندونزی روبه‌رو خواهد شد.»

پیش از این نیز مدیر کل مهاجرت اندونزی تهدید کرده بود که دی‌کاپریو را از این کشور اخراج می‌کند. البته بعداً مشخص شد که بازیگر برنده اسکار قبل از این تهدید خاک اندونزی را ترک کرده است.

در هر صورت اکنون یکی دیگر از مقامات اندونزی اقدام دی‌کاپریو برای دیدار از این مناطق و جلب توجه جهانیان به خطرات پیش‌روی گونه‌های جانوری موجود در این جنگل ها را ستایش کرده و هر گونه صحبتی مبنی بر احتمال ممنوعیت ورود او به اندونزی را رد می‌کند.

وزیر محیط زیست و جنگلبانی اندونزی در این باره گفت : «به نظر من نگرانی‌های دی‌کاپریو صادقانه و ضروری است، و او به طور قطع با نیتی خیر این کارها را انجام داده است. در حقیقت ما هم در بسیاری از این نگرانی‌ها با او شریک هستیم.»

دی‌کاپریو قصد دارد یک پناهگاه حیوانات در زمینی به وسعت 6.5 جریب از اکوسیستم لیوسر راه‌اندازی کند. طرح دی‌کاپریو شامل ساخت موانع، آموزش نگهبانان حیات وحش و گزارش تخریب‌ احتمالی سکونت‌گاه‌های حیات وحش است.

منبع : گاردین / 4 آوریل

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید