Performancing Metrics

ایجاد شهرک صنعتی ویژه اصناف بندرعباس در سال ۹۵ | اتاق خبر
کد خبر: 330483
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 13:11
رئیس اتاق اصناف بندرعباس خبر داد
رئیس اتاق اصناف بندرعباس از آغاز مذاکرات برای راه اندازی شهرک صنعتی ویژه اصناف در بندرعباس خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، عبدالمجید جلالی در مورد نامگذاری سال ۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: وقت آن است که به جای تبصره و بخشنامه، شعارها شکل اجرایی به خود بگیرد.

وی افزود: ضرورت دارد که اتاق اصناف ایران خط مشی کلی را برای یکپارچه سازی فعالیت های اصناف در کشور ترسیم کند ضمن آنکه در مورد رکود اقتصادی باید از این پس دیدگاه ملی حاکم باشد نه نگرش بخشی و سازمانی.

رئیس اتاق اصناف بندرعباس در ادامه از ایجاد شهرک صنعتی ویژه اصناف در بندرعباس خبر داد و افزود: با توجه به آنکه واحدهای صنفی در شهرک های صنعتی، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود، ایجاد شهرک صنعتی موجب می شود که انگیزه اصناف برای فعالیت افزایش یابد؛ بر این اساس مذاکرات لازم برای ایجاد شهرک صنعتی ویژه اصناف آغاز شده و به نظر می رسد که با فراهم شدن امکانات بتوانیم شهرک صنعتی ویژه اصناف را راه اندازی کنیم.

جلالی ضمن اشاره به اینکه نقدینگی ۷۰ درصد بنگاه های خرد نیاز به حمایت مالی دولت دارد، تصریح کرد: دولت باید عزم و جزم خود را برای رفع مشکلات بنگاه های خرد بکار بگیرد.

منبع: اتاق اصناف ایران

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید