Performancing Metrics

آخرین جزئیات ازاسیدپاشی درپایتخت | اتاق خبر
کد خبر: 330537
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1395 - 22:19
ادعای زوج جوانی مبنی بر وقوع اسیدپاشی در منزل آنها از سوی پلیس تحت بررسی‌های کارشناسی قرار گرفت.

اتاق خبر: با تکذیب ادعای اسیدپاشی زوج جوانی که صبح امروز به بیمارستان مطهری مراجعه کرده بودند، پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای بررسی صحت ماجرای اسیدپاشی در دستور کار قرار داده است. بامداد امروز یک زوج جوان ۲۶ ساله با مراجعه به بیمارستان مطهری اظهار کردند زمانی که در منزل خود مشغول استراحت بودند توسط فرد ناشناسی مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته و دچار سوختگی شدند، در حالی که روند درمانی زن و مرد جوان ادامه داشت بلافاصله موضوع اسیدپاشی از سوی بیمارستان به اطلاع کارآگاهان پلیس آگهی رسید با ثبت این ادعا اکیپی از کارآگاهان اداره آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات پلیسی برای تایید صحت ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند.

مرد جوان در بازجویی‌های اولیه به ماموران گفت: من و همسرم در خانه مشغول استراحت بودیم که مرد ناشناسی وارد خانه شد و بدون مقدمه بطری حاوی اسید را به روی ما پاشیده و از محل حادثه متواری شد. از آنجایی که شدت سوختگی زیاد نبود با وسیله شخصی خودمان به بیمارستان مراجعه کردیم.

با ثبت ادعای مرد جوان، تحقیق از زن جوان دانشجویی که به همراه وی به بخش سوختگی بیمارستان مراجعه کرده بود نیز در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات در حالی ادامه داشت که دختر جوان با مطرح کردن موضوعی دیگر شروع به ضد و نقیض گویی کرد.

با توجه به حساسیت موضوع اسیدپاشی تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم مامور رسیدگی به پرونده شدند. تحقیقات در حالی ادامه داشت که پسر ۲۶ ساله با اعلام اینکه به خاطر ترس موضوع اسیدپاشی را مطرح کرده است، گفت: با همسرم شوخی می‌کردم که ناگهان او ترسید و ظرف اسید را به روی هر دویمان پاشید. پس از ریخته شدن اسید هر دو دچار سوختگی شدیم. ابتدا دست و صورتمان را با آب شستیم، اما دقایقی بعد متوجه شدت سوختگی شده و بلافاصله به بیمارستان مراجعه کردیم. از آنجایی که نمی خواستم کسی متوجه شوخی اسیدی من و همسرم شود، موضوع ورود مرد ناشناس، اسیدپاشی از سوی وی را مطرح کردیم.

با ثبت اظهارات جدید زوج جوان، پرونده‌ای در خصوص ادعای آنها مطرح شد و در حال حاضر پرونده برای رسیدگی‌های بیشتر به دادسرای جنایی منتقل شده و تحقیقات درباره صحت ادعای شوخی اسیدی زوج جوان همچنان ادامه دارد.

این حادثه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۳ ولنجک و در خیابان مینا به وقوع پیوسته است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید