Performancing Metrics

توضیحات پلیس تهران از حادثه اسیدپاشی در سعادت آباد | اتاق خبر
کد خبر: 330572
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 00:18
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با انتشار بیانیه ای به تشریح و رمزگشایی از حادثه اسید پاشی در محله سعاد آباد پایتخت پرداخت.

به گزارش اتاق خبر دراین بیانیه آمده است:

ساعت 23 و 55 دقيقه 16 فروردين ماه وقوع يك فقره اسيد پاشي از طريق كادر پزشكي مستقر در اورژانس بيمارستان مدرس تهران به ماموران كلانتري 163 ولنجك اعلام و بلافاصله تيمي از ماموران اين كلانتري براي بررسي اين موضوع به محل اعزام شد.

بررسي هاي پليسي حكايت از آن داشت كه دختر و پسر جواني به نام «و» و «س» توسط اسيد دچار سوختگي از ناحيه صورت و گردن شده كه براي مداواي پزشكي به اين بيمارستان مراجعه كردند.

بلافاصله پرونده در اختيار ماموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و متعاقبا ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ در بيمارستان حاضر و تحقيقات خود را در راستاي كشف زواياي پنهان ماجرا آغاز كردند.

ماموران در جريان روند تحقيقات دريافتند كه هر 2 مصدوم پرونده، دختر و پسر جواني هستند كه مدتي قبل با هم آشنا شده و پس از مدتي پسر جوان با دختر در منزلش قرار ملاقات مي گذارد اما دختر جوان زماني كه به منزل پسر مي رود و از نيت شوم او آگاه مي شود با وي مخالفت مي كند كه اين امر منجر به درگيري ميان آنها شده و پسر براي اينكه دختر مورد علاقه خود را بترساند و مجاب به تمكين نمايد از يك بطري محتوي اسيد كه در سرويس بهداشتي خانه وجود داشت استفاده مي كند.

در اين بين ناگهان اسيد به صورت دختر پاشيده و او از ناحيه صورت و گردن مصدوم مي شود و متقابلا دختر نيز مقابله به مثل مي كند كه در اين درگيري ، اسيد به صورت و گردن پسر نيز پاشيده و هر 2 به يك شكل مجروح مي شوند.

در ادامه پسر و دختر با آب سرد صورت سوخته خود را شستشو مي دهند و قرار مي گذارند براي اينكه ردي از اين ماجرا برجا نماند هر كدام به يك بيمارستان جداگانه در تهران مراجعه كنند.

به همين منظور پسر با يك دستگاه خودرو پژو 206 سفيد رنگ از منطقه كوي فراز خود را به بيمارستان مدرس مي رساند و متعاقبا قرار مي گذارند دختر با يكدستگاه تاكسي خود را به بيمارستان امام خميني(ره) برساند اما راننده تاكسي با توجه به وخامت حال دختر ترجيح مي دهد او را به نزديك ترين بيمارستان يعني همان مدرس برساند.

بر اساس اين گزارش زماني كه دختر مجروح وارد اورژانس بيمارستان مدرس مي شود پسر را در حال مداوا مي بيند و از آنجا كه هر دو حادثه روي داده براي اين 2 نفر به يك شكل و در يك زمان رخ داده بود مامور انتظامي مستقر در بيمارستان موضوع را به كلانتري 163 ولنجك اطلاع داده و متعاقبا ماموران انتظامي در بيمارستان حاضر مي شوند كه اين امر پرده از راز اسيدپاشي منطقه سعادت آباد تهران برمي دارد.

خبرآنلاین

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید