Performancing Metrics

داعش با کمک‌ آمریکا و صهیونیست‌ها ریشه گرفته است | اتاق خبر
کد خبر: 331024
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 02:21
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با اشاره به اینکه هرچه توان دفاعی کشور بالاتر باشد فکر حمله به ایران را بیشتر از دشمن سلب می‌کند، گفت: توان دفاعی کشور جلوی تهدیدات خارجی کشور را می‌گیرد.

اتاق خبر: رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه هرچه توان دفاعی کشور بالاتر باشد فکر حمله به ایران را از دشمن سلب می‌کند، گفت: توان دفاعی کشور جلوی تهدیدات خارجی کشور را می‌گیرد.

وی با اشاره به رابطه مستقیم میان امنیت و توسعه در کشور اظهار داشت: اگر ناامنی در کشور باشد جای هیچ گونه توسعه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... در کشور نیست.

خضری از داعش به عنوان گروه تروریستی و صهیونیستی یاد کرد و گفت: قطعا داعش با کمک‌های آمریکا و صهیونیست ریشه گرفته است و بی‌شک دشمنان قسم‌خورده مسلمانان در بدنام شدن اسلام توسط داعش نقش اصلی را بازی می‌کنند.

وی به حمایت‌های مالی و سیاسی از داعش از سوی آمریکا و صهیونیسم اشاره کرد و بیان داشت: ترکیه و دیگر طرف‌هایی که به پناهجویان سوری ظلم و ستم می‌کنند مورد حمایت آمریکا هستند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: آمریکا در پوشش کمک‌های بشردوستانه برای داعش تسلیحات ارسال می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه حتی یک گلوله مشقی از سوی داعش به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نشده است، اظهار داشت: این علامت دیگری است که داعش ریشه در صهیونیست دارد.

منبع:فارس

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید