Performancing Metrics

شکایت زلاتان از مربی تیم دومیدانی سوئد | اتاق خبر
کد خبر: 331259
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1395 - 02:01
در واکنش به شایعه دوپینگی بودن
اولف کارلسون، پزشک ورزشی و مربی تیم دو و میدانی سوئد که این تیم را به مدال طلای جهان و المپیک رساند، زلاتان را به دوپینگ در زمان حضورش در یووه متهم کرده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ورزش سه، زلاتان در 23 سالگی در یوونتوس توپ می‌زد و کارلسون معتقد است که افزایش وزن زلاتان در آن دوره با دوپینگ انجام شده و او از این موضوع مطمئن است.

او گفت:" زلاتان در زمان حضورش در یووه، در عرض 6 ماه 10 کیلو وزن اضافه کرد که به نظرم دوپینگ بود."

کارلسون که مدرکی برای اثبات این ادعا نداشت، در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا از این بابت مطمئن است گفت:" بله من مطمئنم که این اتفاق رخ داده است. زلاتان در عرض 6 ماه ، 10 کیلو را به عضله تبدیل کرد. در چنین زمان کوتاهی این کار غیرممکن است. آلبین اکدال هم در یووه 8 کیلو اضافه کرد. همچنین او با پزشکی کار می‌کرد که قبلا 22 ماه محروم شده بود."

این در حالی است که تست‌های دوپینگ زلاتان تا به حال همگی منفی بوده است و این اولین بار است صحبت از دوپینگ راجع به او مطرح می‌شود.

زلاتان در واکنش به این مساله هنوز هیچ اظهارنظر رسمی نداشته با این حال مینو رایولا، مدیر برنامه های او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" ما از کارلسون شکایت خواهیم کرد. من در این زمینه کارشناس نیستم ولی ما یک وکیل سوئدی استخدام خواهیم کرد که نامش را بعدا خواهیم گفت.

همیشه کسانی هستند که از شما متنفر باشند و شاید کارلسون به زلاتان حسادت می کند. این مرد اشتباه بزرگی مرتکب شده است. زندگی او از این پس به قبل و بعد از شکایت زلاتان تقسیم خواهد شد. او ادعای کذبی را مطرح کرده و باید پاسخگو باشد."

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید