Performancing Metrics

بزرگی نام استقلال روی بازی ما تاثیر ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 331720
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 22:30
استیماچ:
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بزرگی استقلال روی بازی فردای آن‌ها مقابل این تیم تاثیری ندارد و می‌خواهند بهترین کیفیفت‌شان را ارائه دهند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: این بازی از آن بازی هایی است که بازیکنان خودشان هیجان برای اجرای آن را دارند. می دانیم بازی بزرگی پیش روی ماست. ما به دنبال یک بازی جذاب و زیبا هستیم. مطمئنا استقلال تیمی بزرگ است که در موقعیتی برتر قرار دارد و این چیزی است که ما الان نمی توانیم درباره آن ادعا کنیم ولی این مسئله روی بازی فردا اثر نمی گذارد و آمده‌ایم تا با بالاترین کیفیتی بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میان او و نویدکیا درگیری پیش آمده، گفت: من نمی دانم چه چیزی منتشر شده ولی ما تماما روی بازی استقلال تمرکز داریم. محرم کاپیتان و بازیکن بزرگ ماست و باقی مسائل هم مسائل داخلی است و ربطی به بازی فردا ندارد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا لبخند زدن های او باعث دلخوری نویدکیا شده است، اظهار کرد: این کنفرانسی است راجع به بازی فردا. من دوست دارم سوالات در این باره باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که بزرگان تیمش با او خوب نیستند، گفت: باز هم فکر می کنم این سوال ربطی به بازی فردا ندارد.

استیماچ در پاسخ به این سوال که آیا در صورت شکست برابر استقلال برکنار می شود، گفت: اصلا چنین چیزی نیست.

او درپاسخ به این سوال که چقدر به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گفت: هنوز امتیازاتی باقی مانده که می شود کسب کرد. من و همکارانم انتظار داریم و تلاش می کنیم تا امتیازات بیشتری کسب کنیم. بازی های ما اصولا سه قسمت داشته است. در بازی های قبل موقعیت زیادی به دست آورده ایم ولی متاسفانه مهاجمان ما خیلی دقیق نبودند و مدافعان هم دقت لازم را نداشتند. از طرفی اشتباهات داوری علیه ما بوده است. حداقل داوری 12 امتیاز از ما گرفته است. چه توپ هایی مثل پنالتی و گلی که درست بود ولی خطا گرفتند. یا گل هایی که خوردیم ولی قبلش خطا شده بود. برای پیروزی در بازی فردا باید دقت بیشتری داشته باشیم و اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم. واقعیت این است که شانس کسب سهمیه وجود دارد هرچند که کم است. وظیفه ورزشکار این است که امیدوار باشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا درست است که تیمش بیشتر از موارد بیرون تیمی لطمه می خورد یا نه، بیان کرد: این یکی از چیزهایی است که خارج از کنفرانس است. ما تنها تیمی نیستیم که مشکلات خاص خودش را دارد. مطمئنا این وضعیت به ما کمک نمی کند. نمی خواهیم الان بهانه جویی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که احساسش راجع به مصاف برابر استقلال که قرار بود سرمربی اش شود، چیست، گفت: قسمت در زندگی عجیب است و این قابل پیش بینی نیست. الان من سرمربی سپاهان هستم و وظیفه دارم فردا تلاش کنم تا سپاهان پیروز شود.

وی درباره محرومان تیمش در این بازی گفت: غفوری متاسفانه محروم است. او بازیکن مهمی در ترکیب ماست و سایرین مشکلی ندارند. محرم نویدکیا هم از یک ماه قبل مصدوم است.

استیماچ در پاسخ به این سوال که آیا به برانکو قول می دهد که از استقلال امتیاز بگیرد، گفت: من به او قولی نمی دهم. این مسابقه ای است که من وظیفه دارم از ناحیه تیم خودم به آن نگاه کنم و امیدوارم آن تیمی که بهترین است قهرمان شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ می شود، عنوان کرد: پاسخ به این سوال خیلی سخت است. لیگ ایران امسال هم‌سطح است و بعضی تیم ها امتیازاتی که فکر می کردند کسب می کنند را از دست دادند. به نظر می رسد استقلال سخت ترین برنامه را پیش رو داشته باشد ولی این باز هم به فرم بازیکنان در بازی ها ربط دارد و اینکه چه تیمی شخصیت قهرمانی داشته باشد.

استیماچ در پاسخ به این سوال که در صورت برد یا باخت تیمش برابر استقلال بازهم لبخند می زند، گفت: من همیشه سعی می کنم مثبت اندیش باشم و حق ندارم که دپرس باشم. پشت این لبخند من همیشه یک چهره جدی وجود دارد. البته اگر ببازیم ناراحت خواهم بود. ولی این را هم بگویم که در صورت ناراحتی باید امیدوار باشید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید