Performancing Metrics

هشدار آمریكا به اتباع خود درباره حملات تروریستی در استانبول و آنتالیا | اتاق خبر
کد خبر: 331738
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 23:54
سركنسولگری آمریكا در استانبول امروز (شنبه) به شهروندان آمریكایی در شهرهای استانبول و آنتالیای تركیه درباره احتمال جدی حملات تروریستی هشدار داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، سركنسولگری آمریكا در استانبول تركیه روز شنبه برای اولین بار با ذكر نام شهرهای یاد شده تاكید كرد كه شهروندان آمریكایی در استانبول و آنتالیا از حضور در مراكز گردشگری و بنادر خودداری كنند.

پایگاه خبری «سوزجو» نوشت: در این اطلاعیه از وجود تهدید جدی سخن گفته شده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز جمعه شب در بیانیه ای اعلام كرد: به دلیل احتمال حملات تروریستی در تركیه همه كسانی كه تابعیت اسرائیلی دارند، هرچه سریعتر تركیه را ترك كنند.

تل آویو شب گذشته با بالا بردن ریسك سفر به تركیه به درجه 2 از اتباع خود كه هم اكنون در تركیه بسر می برند خواسته است این كشور را در اسرع وقت ترك كنند.

در این بیانیه از شهروندان رژیم صهیونیستی خواسته شد از حضور در مراكز پرازدحام و مراكز گردشگری تركیه پرهیز كنند.
سه شهروند رژیم صهیونیستی در انفجار انتحاری 19 مارس گذشته در استانبول كشته شدند.

رسانه های تركیه اخیرا از هشدار پلیس این كشور درباره حملات احتمالی گروه تروریستی داعش علیه یهودیان و مراكز و نمایندگی های روسیه در خاك تركیه خبر داده بودند.

برخی از رسانه های تركیه نیز مدعی شده اند، در این هشدار از احتمال حمله تروریست‌های داعش به عبادتگاه های غیرمسلمانان و همچنین كنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های خارجی سخن گفته شده است.

مقامات تركیه عامل انتحاری استانبول را شهروند تركیه ای عضو گروه تكفیری تروریستی داعش اعلام كرده اند.

انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید