Performancing Metrics

باورم نمی‌شد که 500 هزار رای بیاورم | اتاق خبر
کد خبر: 331762
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 06:54
از مردم داور عادل‌تر وجود ندارد، من باورم نمی‌شد که بخواهم 500 هزار رای بیاورم.

به گزارش اتاق خبر، ارشا اقدسی بدلکار و شرکت کننده دور پایانی مسابقه لباهنگ «خندوانه» ؛ از جزئیات حضورش در مسابقه لباهنگ گفت: به عقیده من این مسابقه با توجه به نوآوری که در خود دارد یک اتفاق خوبی را رقم زده است، این مسابقه در بسیاری از کشورهای دیگر هم اجرا می‌شود و این خیلی خوبه که ما هم همگام با دیگر کشور یکسری از کارها انجام بدیم و خلاقیت و طرحی نو به آن اضافه کنیم. 

وی در ادامه از سه اجرای متفاوتی که به روی صحنه خندوانه داشت، بیان کرد: اجرای اولم یک اجرای هیجان انگیز و واقعی بود، اجرای موسیقی دوم هم فقط به این دلیل بود که من همیشه دلم می‌خواست که یک ادای دینی به کشورم کنم به همین منظور برای اجرای قطعه «معمای شاه» یک کار دلی و احساسی اتفاق افتاد و اما کاری در مرحله نهایی شکل گرفت یک کار کمدی بود، به این دلیل که علاقمندی خودم بر این است که هر سه ژانر را با تمام خلاقیت و توانم معرفی کنم. 

اقدسی تصریح کرد: احساس من این است که به مردم باید بیشتر از هر چیزی احترام گذاشته شود و برای آنها وقت صرف کنیم. برای برنامه‌ای که مخاطبان وقت می‌گذارند و می‌بینند باید ارزش قائل شد. در پشت صحنه «خندوانه» یک گروه بزرگ هستند که عاشقانه کار می‌کنند و در اینجا یکی مسئول است که در مقابل آنها فکری کند تا همه ببینند و شاد باشند. 

وی با ابراز خوشحالی از راه یابی به مرحله نهایی مسابقه لباهنگ، در خصوص اجرای مرحله پایانی این مسابقه اظهار داشت: (با خنده) من یک فینالیست هیجان زده‌ام، در واقع اینکه تا به اینجا که رسیدم اتفاق خیلی خوبی هم برای من و هم رشته کاری و کشورم رقم خورده، اجرایی که در مرحله لباهنگ به روی صحنه رفت در هیچ کجای دنیا دیده نشده بود و توانست بازخوردهای خوبی را هم در داخل و هم در خارج از کشور از دوستان و هم وطنان خوبمان بگیرد. 

اقدسی با اشاره به گستردگی برنامه «خندوانه» در تلویزیون گفت: نکته حائز اهمیت در این است که برنامه «خندوانه» جزو دست برنامه‌های بزرگ رسانه است. اشکان خطیبی یکی از بهترین دوستانم است و بسیار از کنار هم بودن این گروه و رقابتی رفاقتی لذت بردم و خیلی خوشحالم که من هم توانستم سهمی در شادی این برنامه داشته باشم. 

وی در خصوص همکاری با رامبد جوان و برنامه «خندوانه» اظهار داشت:خیلی خوب است که ما در کشورمان یکی مثل آقای جوان داریم و این جای خوشحالی دارد که اجازه می‌دهد جوان‌ها و ایده‌ها در برنامه‌اش چنین خلاقیتی را «خندوانه» اجرایی کنند.  

اقدسی در ادامه افزود: رامبد جوان تمام سعی خود را می‌کند با تمام گروهش یک برنامه جذاب و شگفتی ساز شکل پیدا کند. کار کردن در چنین فضایی بسیار سخت است. این عزیزان زیر انواع و اقسام فشارها هستند تا بتوانند یک برنامه خوب را تقدیم مردم کنند. امیدوارم قدر این آدم‌ها و چنین برنامه‌هایی را بیشتر از گذشته بدانیم. 

ارشا اقدسی شرکت کننده دورپایانی مسابقه لباهنگ در پایان از داوری‌ها گفت: از مردم داور عادل‌تر وجود ندارد، من باورم نمی‌شد که بخواهم 500 هزار رای بیاورم. من از تک تک همه آن 500 هزار نفر ممنونم و تشکر می‌کنم. 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید