Performancing Metrics

تشدیدمقابله با زمین‌خواری | اتاق خبر
کد خبر: 332654
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 14:18
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید تشدید مقابله با پدیده زمین‌خواری گفت: تعامل قوه قضائیه و پلیس برای برچیده شدن این پدیده یک ضرورت است.

اتاق خبر: سردار محمد شرفی در جلسه کارگروه مقابله با زمین‌خواری گفت: مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری و تخریب جنگل‌ها، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

وی افزود: سودجویان با استفاده از حربه نفوذ در روابط اشخاص و یا شناسایی خلاءهای قانونی، منابع طبیعی کشور و اراضی ملی را تصرف و یا تغییر کاربری می‌دهند که در این زمینه پرونده‌های زیادی در حوزه انتظامی ایجاد شده است.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه باید برخورد با هنجارشکنان را تشدید کنیم، مقابله هماهنگ همه دستگاه‌ها با پدیده زمین‌خواری را از جمله رموز موفقیت اجرای این طرح برشمرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مجرمان و قانون‌شکنان از هر روش و ترفندی برای دستیابی به منافع خودشان استفاده می‌کنند، در قدم اول باید موانع و ظرفیت‌های موجود شناسایی و کارشناسی شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حفظ منابع طبیعی و ملی، بر تعامل هر چه بیشتر پلیس با دستگاه‌ قضایی تاکید کرد. در این نشست که با حضور رئیس حفاظت اطلاعات پلیس پیشگیری، رئیس بازرسی، فرمانده یگان حفاظت شهرداری، فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، نماینده امور اراضی جهاد کشاورزی و رئیس دایره حقوقی پلیس پیشگیری حضور داشتند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید