Performancing Metrics

با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون و کمک کی‌روش به جام‌جهانی می‌رویم | اتاق خبر
کد خبر: 332878
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 02:00
تاج:
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: همه دست به دست هم می دهیم تا با کمک کی‌روش، زمینه صعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی را فراهم کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال، درباره قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا با کمک کی‌روش و تیم ملی و با در اختیار گذاشتن امکانات، زمینه صعود مستقیم به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ا توجه به اینکه ایران قدرت اول آسیا است شاهد رقابت خوب و تنگاتنگی با تیم‌های مقابل خواهیم بود ضمن اینکه شاهد حمایت وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال،سازمان، باشگاهها و رسانه‌ها هستیم تا با در اختیار گذاشتن امکانات و حمایتهای بیش از پیش از تیم ملی فوتبال، شاهد موفقیت تیم ملی در جام جهانی باشیم.

تاج در پایان گفت: مطمئنا دولت کماکان همکاری خود را از تیم ملی فوتبال ایران خواهد داشت تا زمینه صعود تیم ملی فراهم شود. با توجه به 11 موردی که کی‌روش در هیات رئیسه مطرح کرد و اعضای هیات رئیسه با آن موافق بودند، باید شرایط را برای این تیم به بهترین نحو ممکن فراهم کنیم تا تیم ملی و سرمربی کشورمان در فضای موجود بهترین عملکرد را داشته و در نهایت شاهد صعود مستقیم به جام جهانی باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید