Performancing Metrics

اعلام آمادگی «متروگروپ آلمان» برای تاسیس 8 فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 332939
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 09:27
در دیدار با معاون وزیر صنعت ایران؛
قائم‌مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای مترو آلمان (مترو گروپ) اعلام كرد: ما در حال بررسی بازار ایران هستیم و در گام نخست آمادگی داریم هشت فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در تهران راه‌اندازی كنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، «اووه هولزر» در دیدار با «ولی‌الله افخمی‌راد» رئیس‌كل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: علاقه‌مند به حضور در بازار ایران هستیم و پیشنهاد ما ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ برای تامین نیاز بنگاه‌های بزرگ مواد غذایی، رستوران‌ها و سوپر ماركت‌هاست.

وی تشریح كرد: راه‌اندازی این فروشگاه‌ها به 22 میلیون یورو بودجه نیاز دارد كه ما برای انجام این كار در ایران این سرمایه را در نظر گرفته‌ایم.

قائم‌مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای مترو آلمان با تشریح اهداف شركت متبوعش مبنی بر این فروشگاه ها در تهران و گسترش آن به شهرهای بزرگ همچون مشهد، اصفهان و... علاقه‌مندی خود را به سرمایه‌گذاری مشترك مطابق نقطه نظرات سازمان توسعه تجارت ایران اعلام كرد.

وی یادآور شد: ایران دارای بیشترین سوپرماركت كوچك در جهان است و در صورت حضور ما در ایران، این آمادگی را داریم كه با بخش تولید، عرضه و صادرات مواد غذایی در ایران همكاری كنیم و ضمن ارتقاء كیفیت محصولات تولیدی كشاورزی ایران، در صادرات كالاهای ایرانی نیز سهیم شویم

رئیس سازمان توسعه تجارت نیز در این دیدار با اشاره به نگاه دولت یازدهم به توسعه روابط با كشورهای جهان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران همواره حامی سرمایه‌گذاری خارجی در كشور است و ما نیز براساس همین رویكرد از سرمایه‌گذاری خارجی در ایران حمایت می‌كنیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.

افخمی‌راد بر لزوم ایجاد ارتباط مستقیم تجار و بنگاه‌های اقتصادی ایران و آلمان تاكید كرد و گفت: برگزاری نشست‌های رودررو بین بخش خصوصی دو كشور و رفع مشكلات و موانع تجاری دوجانبه از عوامل ایجاد توسعه پایدار همكاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و آلمان است.

وی با اعلام حمایت همه جانبه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران از سرمایه‌گذاری شركت مترو آلمان در كشورمان اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با شهرداری تهران در این زمینه انجام خواهد شد تا مناطق مناسب برای سرمایه‌گذاری از طریق شهرداری تهران به اطلاع این شركت برسد و سازمان توسعه تجارت در این راه از هیچ گونه كمكی دریغ نمی‌كند.

انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید