Performancing Metrics

رضایت سرمربی بنفیکا با وجود ناکامی برابر بایرن | اتاق خبر
کد خبر: 333395
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 20:06
سرمربی بنفیکا با وجود حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش اتاق خبر، بنفیکا نتوانست از امتیاز میزبانی خود در دیدار برابر بایرن مونیخ استفاده کند و با تساوی دو بر دو برابر باواریایی‌ها متوقف شد تا در مجموع با نتیجه سه بر دو از دور رقابت ها کنار رود.

 روی ویتوریا در نشست خبری بعد از بازی گفت: از اینکه نتوانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم ناراحت هستم. با این حال باید بگویم بسیار خوشحالم که هدایت چنین بازیکنانی را بر عهده دارم. بازی خوبی را برابر بایرن مونیخ به نمایش گذاشتیم. برابر تیمی بازی کردیم که از بهترین های فوتبال اروپا است و بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد. هر چند حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا خاطره تلخی برای ما است اما باید بگویم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. برابر تیمی بزرگ بازی کردیم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

 او ادامه داد: نیکولا گایتان، خوناس و کونستانتینوس را که از بازیکنان اصلی ما بودند در اختیار نداشتیم با این حال عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. بازی کردن برابر تیم هجومی و پر مهره بایرن مونیخ بسیار سخت است با این حال ما بازی خوبی را برابر این تیم به نمایش گذاشتیم. بسیار دوست داشتم که در این بازی بزرگ همه بازیکنان را در اختیار داشتم. به هر حال این فوتبال است و باید با اتفاقات آن کنار آمد. اگر همه بازیکنان خود را در اختیار داشتم بدون شک می توانستیم بسیار بهتر از این ظاهر شویم. به هر حال بازنده بازی شده ایم و باید این را قبول کرد.

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید