Performancing Metrics

تمام لیگ برای استقلال و پرسپولیس بازی کردند! | اتاق خبر
کد خبر: 333567
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 08:23
نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر به گونه ای رقم خورد که حساسیت دیدار دربی را با توجه به شانس بالای تیم برنده بالاتر برد.

به گزارش اتاق خبر، در حالی که قرار است فردا و در استادیوم آزادی جدال حساس و حیثیتی پرسپولیس و استقلال برگزار شود، نتایج هفته بیست و ششم کاملا به سود سرخابی ها رقم خورد.

با نتایجی که استقلال خوزستان، نفت تهران، ذوب آهن و تراکتورسازی برابر حریفان خود رقم زدند و توقف آنها، شرایط برای صدرنشینی سرخابی ها در بازی فردا در صورت برتری آنها مهیا شده است.

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به نتایج تیم های مدعی لیگ پانزدهم در هفته بیست و ششم:

استقلال خوزستان 0 نفت تهران 0
جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر در هفته بیست ششم مقابل دیگر مدعی به تساوی بدون گل دست یافت تا دو امتیاز حساس را از کف بدهد.
استقلال خوزستان در صورتی که سرخابی ها در بازی فردا یک برنده را از میان خود معرفی کنند صدر جدول را تقدیم آنها خواهند کرد. استقلال خوزستان که در چهار هفته باقی مانده گسترش فولاد، راه آهن، پدیده و ذوب را در پیش رو خواهد داشت و مطئمنا در جال حاضر امیدوار به تساوی دربی سرخابی هاست. آنها اکنون با 47 امتیاز و دو امتیاز بیشتر و یک بازی بیشتر در صدر حضور دارند.
نفت علیرغم مشکلات فراوانی که در خود می بیند توانست در اهواز شاگردان ویسی را متوقف کند؛ این تساوی هر چند آنها را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرد اما بارقه امید برای کسب سهمیه را در آنها زنده نگه داشته است. نفت تهران در چهار هفته باقی مانده سپاهان، پرسپولیس، فولاد و سایپا را پیش رو خواهد داشت و سخت ترین کار ممکن را پیش رو خواهد داشت. نفتی ها نیز اکنون با 42 امتیاز به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده خواهند بود.

تراکتورسازی یک صبای قم یک 
علی دایی بزرگترین لطف را در حق پرسپولیس داشت و موفق شد تراکتورسازی را متوقف کند تا امید پرسپولیس برای صدرنشینی و حضور در جمع مدعیان بیشتر شود.
تراکتورسازی که تا دقایق پایانی با گل کاردوسو از حریف پیش بود و با این نتیجه می توانست در میان شگفتی به مربع قهرمانی در چهار هفته پایانی بپیوندد در میان بهت امیر قلعه نویی گلی دریافت کرد که بار دیگر می تواند حسرت آنها را به همراه داشته باشد.
تراکتورسازی در چهار هفته سیاه جامگان، ملوان، استقلال و استقلال اهواز را پیش رو دارند و همچنان به اتفاقات هفته های باقی مانده امیدوارند. هر چند آنها اکنون با 42 امتیاز و اختلاف امتیاز 5 امتیازی با صدر جدول شانس کمی در این رابطه دارند.

راه آهن یک ذوب آهن یک
از دست دادن امتیازات در هفته های اخیر بالاخره کار دست شاگردان یحیی گل محمدی داد تا آنها کاملا از جمع مدعیان خارج شوند.
در شرایطی که به نظر می رسید آنها کار آسانی برابر راه آهن که حتی در گل زدن ناموفق نشان می داد داشته باشند، در نهایت از حریف عقب افتادند تا تلاش برای به تساوی کشاندن بازی را پیش رو داشته باشند. این اتفاق در نهایت باعث شد تا آنها اکنون در فاصله چهار هفته مانده به پایان بازی ها با 39 امتیاز کاملا از جمع شانس قهرمانی دور شده است. آنها در بازی های باقی مانده صبای قم، پدیده، سیاه جامگان و استقلال خوزستان را در پیش دارند.

***
با نتایج رقم خورده و امتیازات کسب شده توسط مدعیان قهرمانی، اکنون این شانس بزرگ برای سرخابی ها وجود دارد تا با کسب پیروزی فرصت بهتری برای اینکه نام خود را روی جام قهرمانی لیگ پانزدهم سفارش دهند وجود داشته باشد.
استقلال و پرسپولیس اکنون با امتیاز مشابه 45 و تنها با تفاضل گل در رتبه دوم و سوم قرار دارند و کسب پیروزی آنها را به صدر جدول خواهد رساند.
استقلال در چهار بازی باقی مانده اش بعد از دربی فولاد، سایپا، تراکتورسازی و صبای قم را در پیش رو خواهد داشت و شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز باید برابر استقلال اهواز، نفت تهران، گسترش فولاد و راه آهن قرار گیرند.
با این شرایط باید دید آنها از این تعارف فوق العاده برای رسیدن به قهرمانی استفاده خواهند کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید