Performancing Metrics

مناسب سازی محیط پیرامونی منازل معلولان | اتاق خبر
کد خبر: 334378
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 21:39
مشاور شهردار تهران و عضو شوراي مشورتي امور توان يابان و شهر دسترس پذير در دیدار از خانواده های دارای ۲ معلول در این منطقه خواستار مناسب سازی محیط پیرامونی منازل معلولان شد.

اتاق خبر: علی اصغر عین‌القضات مشاور شهردار تهران و عضو شوراي مشورتي امور توان يابان و شهر دسترس پذير نیز ضمن بازدید از خانواده های دارای دومعلول و بیشتر،ضمن ابلاغ سلام گرم دکترقالیباف ، خواستار رفع مشکلات و اقدام لازم برای مناسب سازی منزل ومحیط پیرامونی آن شده ونسبت به انتقال درخواست های آنان به مدیریت شهری اقدام کرد.

 درهمین راستا وی  به همراه مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ به ديدار خانواده های دارای ۲ معلول " قربانی پور و محمدی بقا" در منطقه ۳ رفت.

علی اصغر عین‌القضات مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان، از دو خانواده دارای فرزندان توان‌یاب دیدار کرد و به منظور بهبود شرایط زندگی، مسائل آن‌ها را از جوانب مختلف مورد بررسی و رفع نیازهای این خانواده‌ها در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفت.

مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان و شهر دسترس پذیر در جریان این بازدیدهای صمیمانه گفت: مناسب سازی داخل و پیرامون منزل و رفع نیازهایی همچون اصلاح راه‌های دسترسی، تعبیه بالابر از مواردی است که در حین بازدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در حال حاضر خانواده هایی که معلولان بیشتری دارند، در اولویت کاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به تدارک برنامه هاي مناسب براي معلولان در سال جديد گفت: گام هاي موثري در پايتخت براي رفاه حال سالمندان و معلولان برداشته خواهد شد.

عین‌القضات با بيان اهميت تغيير نگرش جامعه نسبت به معلولين، ضرورت نظارت و اصلاح ساخت و سازها در اجراي پروژه هاي شهري را مورد تاکيد قرار داد و افزود: اصلاح و بازنگري در مناسب سازي ساختمان هاي شهرداري تهران گام نخست برنامه ريزي براي مناسب سازي محيط ويژه سالمندان، معلولان و توان يابان شهر تهران است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید