Performancing Metrics

به آزادسازی تمامی اسرای فلسطین پایبندیم | اتاق خبر
کد خبر: 334400
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 23:08
مشعل:
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که این جنبش به آزادسازی تمامی اسرای فلسطین از زندان های صهیونیستی در آینده نزدیک پایبند است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، "خالد مشعل" ظهر امروز (یکشنبه) با ایراد نطقی به مناسبت روز اسیر فلسطینی که به صورت همزمان از رادیوهای فلسطینی پخش شد، تصریح کرد: «ما به آزادسازی تمامی اسرای قدیمی و جدید از زندان های اسرائیلی پایبندیم، ولی تحقق این مهم منوط به لطف و عنایت خداوند است.»

وی خطاب به زنان و مردان اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیستی "دامون" و "شارون" گفت: « ما در هر لحظه به فکر شما هستیم و می دانیم که دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی حبس های طولانی مدت علیه برخی از شما صادر کرده است، ولی به کوری چشم این رژیم در آینده نزدیک همه شما را از زندان های صهیونیستی آزاد خواهیم کرد.»

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مقام بلند پایه حماس یادآور شد: « ما به لحاظ اخلاقی از رژیم صهیونیستی برتریم، رفتار ما با گلعاد شالیت بهترین گواه بر این ادعاست، ما ملتی هستیم که در رفتار خود همواره بر اصول و ارزش های والای دینی و انسانی تکیه می کنیم.»

مشعل تاکید کرد: « نبرد ما با دشمن صهیونیستی همواره در داخل فلسطین بوده و است، ما هرگز در امور هیچ کشوری در جهان مداخله نمی کنیم.»

وی بار دیگر بر تلاش حماس در راستای به ثمر نشستن گفتگوهای آشتی ملی با فتح سپس با تمامی گروه های فلسطین و دستیابی به توافق ملی تاکید کرد.

در همین حال، گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" شامگاه دیروز شنبه به مناسبت روز اسیر فلسطینی رژه باشکوهی را در شهر غزه برگزار کردند.

این رژه از تقاطع السامر واقع در مرکز شهر غزه به سمت میدان فلسطین برگزار شد، این مراسم در میان حضور طیف های گسترده مردمی برپا گردید.

فلسطینیان همیشه حاضر در صحنه پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها شعارهایی با مضمون تاکید بر حمایت از مقاومت فلسطین برای آزادسازی اسرای فلسطین نوشته شده بود.

یکی از رهبران حماس با ایراد نطقی در این مراسم تاکید کرد: «حماس و گردان های قسام تا زمانی که اسرای فلسطینی را زندان های صهیونیستی آزاد نکنند، آرام و قرار نخواهند داشت.»

مروان ابوراس افزود: « ای اسرا مطمئن باشید که به زودی از زندان های اسرائیلی آزاد می شوید و اطمینان داشته باشید که شما در دل ما جای دارید.»

وی توضیح داد که گردان های قسام در جریان امضای قرارداد مبادله اسرا وفاداری به آزادگان بهای سنگینی را پرداخت کرده و توانستند شروط خود را بر طرف صهیونیستی تحمیل کنند و شمار زیادی از اسرای فلسطین را آزاد کنند.

وی خاطرنشان ساخت که گردان های قسام درس فراموش نشدنی به نتانیاهو آموختند، شما صهیونیست ها باید قبل از اینکه کار از کار بگذرد به شروط مقاومت تن بدهید.

ابوراس یادآور شد که مقاومت با خود و ملت فلسطین عهد و پیمان بسته است که تمامی اسرای فلسطین را از زندان های اسرائیل آزاد کند و مقاومت همواره به عهد و پیمان خود عمل کرده است.

وی یادآور شد که گردان های قسام با شالیت بر اساس اصول و مبانی اسلامی رفتار کردند، این اقدام در حالی صورت می گیرد که زندان‌بانان اسرائیلی اسرای فلسطینی را شکنجه می کنند، زیرا آنان به هیچ یک از ارزش های انسانی پایبند نیستند.

این مقام بلند پایه حماس تصریح کرد که انتفاضه قدس همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و هیچ کس یارای متوقف کردن آن را ندارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید