Performancing Metrics

نمی‌دانم بحث کاپیتانی من در تیم ملی فوتسال از کجا آمد | اتاق خبر
کد خبر: 335067
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 21:46
نیلوفر اردلان:
ملی‌پوش فوتبال و فوتسال کشور کاپیتانی خود در تیم ملی فوتسال را رد کرد.

به گزارش اتاق خبر، نیلوفر اردلان  با بیان اینکه نمی داند این بحث کاپیتانی فوتسال از کجا آمده است افزود: من کاپیتان تیم ملی فوتبال هستم و هیچ وقت ادعایی برای کاپیتانی فوتسال نداشته‌ام. دقیقا بعد از اتفاقی که برای من در قهرمانی آسیا رخ داد و با من مصاحبه شد تیتری مبنی بر کاپیتانی ام در تیم ملی فوتسال زده شد، در صورتی که من کاپیتان تیم ملی فوتبال هستم و در فوتسال بازیکنان با عقبه تر از من و هم سن و سال من، وجود دارند.

 او که در گذشته چند دوره از فوتسال جدا شده بود در ادامه افزود: مدتی در فوتبال بودم و در فوتسال خانم لیلا اقبالی کاپیتان تیم ملی بودند. در حال حاضر نسیمه غلامی کاپیتان است که هر دو از دوستان من هستند.

 اردلان درباره بازوبند کاپیتانی گفت: کاپیتانی فقط مسئولیت فرد را دوچندان می کند چون یار دوم کادر فنی است و به نظر من یک مقدار وظیفه سختی است.

 نام نیلوفر اردلان در لیست افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی برای تورنمنت روسیه دیده نمی شود. او در این باره توضیح داد:" مسائل گذشته همچنان پابرجاست اما، با توجه به اینکه جوانگرایی صورت گرفته و یک برنامه‌ریزی و هدفگذاری مستمری برای آینده انجام می‌گیرد من فکر می کنم این تورنمنت ها تورنمنت هایی است که باید بیشتر به جوان تر ها و بی تجربه ها فرصت داده شود تا تجربه کافی را به دست آورند تا در آینده بتوانند به تیم ملی کمک کنند چون حتی اگر من نیز همراه تیم بازی کنم به هر حال دو تا نهایتا چهار سال بتوانم همراه تیم باشم. بالاخره جوان تر ها باید حضور پیدا کنند و جایگزین بازیکنان قدیم شوند، با توجه به شرایط سنی هیچ کس نمی تواند برای همیشه در تیم ملی حضور داشته باشد و من فکر می کنم این تورنمت ها برای کسب تجربه جوان تر ها و کم تجربه ها کافی و لازم است".

 وی برنامه آینده خود را اینگونه تشریح کرد: دوم اردیبهشت ماه سال جاری آخرین بازی لیگ برگزار می شود و تیم ما عنوان قهرمانی این دوره از لیگ را کسب کرده است. می خواهم در کنار هم تیمی ها و کادر فنی جشن قهرمانی را برگزار کنم و سپس تصمیم دارم در کلاس های B مربیگری شرکت کنم. تا جایی که بتوانم در تیم های باشگاهی بازی می کنم و دوست دارم درجات مربیگری را طی کنم و اگر در توانم باشد به تیم های کشور چه ملی چه باشگاهی کمک کنم چون واقعا شغل مربیگری را دوست دارم.

 در پایان این گفت و گو نیلوفر اردلان ابراز امیدواری کرد با یک برنامه ریزی دقیق چه در فوتبال و چه در فوتسال تیم های ملی خیلی خوبی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید