Performancing Metrics

قتل پدر توسط پسر با اسلحه شکاری | اتاق خبر
کد خبر: 335593
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 13:21
‌فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از قتل مردی 55 ساله با اسلحه شکاری و دستگیری قاتل در کمتر از ساعتی پس از وقوع، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سرهنگ محسن صیفوری در تشریح جزییات این قتل گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قتل عمد با اسلحه شکاری ، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

 وی افزود: به محض حضور پلیس در صحنه مشاهده شد جسد مردی 55 ساله در داخل کوچه جلوی درب منزلش افتاده و از ناحیه سینه و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

 وی گفت: ضمن حفظ صحنه جرم توسط عوامل انتظامی،بلافاصله تحقیقات فنی و میدانی بصورت نامحسوس از افراد حاضر در محل و خانواده مقتول آغاز و معلوم شد متوفی با همسر و پسرش اختلاف داشته است.

 این مقام ارشد انتظامی شهرستان گفت: در بازجویی از خانواده مقتول، پسر وی که جوانی 20 ساله بود به قتل پدرش معترف شد و در شرح واقعه گفت«به علت اختلافات خانوادگی با پدرم درگیر شدیم و از روی عصبانیت به سمت انباری رفتم و اسلحه شکاری پدرم را برداشتم که در همین حین پدرم از خانه بیرون رفته و می خواست سوار ماشین شود که دو تیر به سمت سینه و پاهایش شلیک کردم و پیکر بی جان او بر روی زمین افتاد.»

 صیفوری خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی دربازرسی از منزل مقتول یک اسلحه شکاری تک لول و تعداد دو پوکه کشف و مظنون به قتل نیز به اداره آگاهی منتقل شد.

 فرمانده انتظامی کوهبنان نگهداری و وجود سلاح در دست افراد را تهدید جدی برای سلامت آحاد مردم و امنیت عمومی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید