Performancing Metrics

ایلان ماسک در مسیر کسب درآمد یک میلیارد دلاری از تسلا | اتاق خبر
کد خبر: 336386
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 18:34
ایلان ماسک یکی از افراد موفق و پیشگام در زمینه حمل و نقل نوین است و به واسطه‌ی تسلا موتورز نقشعمده‌ای در این صنعت ایفا می‌کند.

اتاق خبر - ایلان ماسک (Elon Musk) به دنبال کسب موفقیتی دیگر در یک تجارت پر سود است. او تا به حال به نیمی از اهداف خود در رابطه با شرکت تسلا موتورز دست یافته است و در راه رسیدن به ۵.۲۷ میلیون سهم از این شرکت که ارزش آن به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد، از زمان‌بندی شخصی خود نیز جلوتر است.

با توجه به قرارداد ، ۱۰ درصد از سهام تسلا هنگامی به ماسک تعلق پیدا می‌کند که شرکت به ارزش تجاری معین و از لحاظ عملیاتی به نقطه‌ای مشخص رسیده باشد. بررسی‌هایی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار شرکت تسلا انجام شده است، نشان می‌دهد که ماسک به پنج نقطه عطف از پیش تعیین شده دست یافته است. به نقل از بلومبرگ، ایلان ماسک در حال حاضر به ۲.۶۴ میلیون سهم در شرکت تسلا که ارزشی برابر با ۵۸۹ میلیون دلار دارد دست یافته است.

ایلان ماسک

ماسک برای دستیابی به نیمه دوم هدف خود از کسب سهام شرکت راهی طولانی در پیش دارد. برای دستیابی به این هدف حداقل می‌بایست پروژه مدل سه را تمام کند و آن را به فروش برساند. وی می‌بایست فروش شرکت را از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو به ۳۰۰ هزار دستگاه ارتقاء دهد. در نهایت ارزش تجاری شرکت تسلا می‌بایست به ۴۳.۲ میلیارد دلار، نسبت یه ۳۲.۹۸ میلیارد دلار کنونی برسد تا ایلان ماسک به هدف نهایی خود برسد.

هنگامی که ارزش تجاری تسلا به ۴۳.۲ میلیارد دلار برسد ارزش سهام ماسک به ۱.۶ میلیارد دلار خواهد رسید. با این حال این فرد نابغه ظاهراً برای کسب درآمد وارد صنعت خودروسازی نشده است، زیرا تا به حال هیچ کدام از چک‌های دریافتی خود را از شرکت تسلا نقد نکرده است. تا ماه ژانویه آینده ماسک صاحب ۲۲ درصد از سهام شرکت تسلا خواهد شد که ارزش آن به بیش از ۷ میلیارد دلار، البته این مبلغ با احتساب قیمت امروز هر سهم، خواهد بود.

ایلان ماسک

زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید