Performancing Metrics

انتقام اسیدی خواهرزاده از خاله | اتاق خبر
کد خبر: 336675
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 16:02
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک مورد اسیدپاشی در محدوده میدان ونک خبر داد و گفت: متهم که قصد خروج از کشور را داشت، بلافاصله دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش اتاق خبر، سرهنگ آریا حاجی زاده با تایید خبر وقوع اسیدپاشی در تهران اظهار داشت: ساعت ۱۵:۱۳ دقیقه عصر دیروز وقوع یک مورد اسیدپاشی در محدوده کلانتری ۱۴۵ ونک به سامانه ۱۱۰ اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد خانمی به هویت وحیده ۴۲ ساله در خیابان ونک پس از پاشیدن اسید روی خاله ۶۳ ساله خود به هویت تهمینه بلافاصله محل را ترک کرده است.

وی افزود: مصدوم که از ناحیه صورت و پا به شدت آسیب دیده بود، بلافاصله برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد و اقدامات پلیسی با توجه به اعترافات شاکی و شکایت از خواهرزاده ۴۲ ساله در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حاجی زاده با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می داد متهم به اسیدپاشی به همراه خاله خود در یک مجتمع مسکونی در میدان ونک زندگی می کرد و با تهیه روادید قصد خروج از کشور و اقامت در کشور کانادا را داشت، توضیح داد: از این رو بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس دقایقی بعد از وقوع اسیدپاشی موفق به دستگیری وحیده ۴۲ ساله شدند و وی را به کلانتری منتقل کردند. متهم بدون هیچ‌گونه مقاومتی اتهام اسیدپاشی را قبول کرده و اعتراف کرد فرقی نمی کرد چه کسی اسیدپاشی کرده باشد، مهم اسیدپاشی بود که من انجام دادم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم برای بازجویی های نهایی در حال حاضر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید