Performancing Metrics

تصمیم برای جدایی از سوی من بود | اتاق خبر
کد خبر: 337238
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 03:49
استیماچ:
سرمربی مستعفی سپاهان می‌گوید او خواستار جدایی از سپاهان بود نه فرد دیگری.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ایگور استیماچ درباره خداحافظی از باشگاه سپاهان اظهار کرد: قبل از هر چیزی از کارکنان و مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. همچنین سپاسگزار هوادارانی هستم که از من حمایت کردند.

او اضافه کرد: همه رسانه‌ها کیفیت کار ما را دیدند. ما اعتقاد عمیقی به کاری که انجام می‌دادیم، داشتیم. تصمیم برای خروج از باشگاه از سوی من بود، نه فرد دیگری. نقشه و برنامه‌ای که برای باشگاه ترسیم کرده بودیم، از همه ما مهم‌تر است. این نقشه از خود من هم مهم‌تر است.

سرمربی مستعفی سپاهان تاکید کرد: در این لحظه بسیار مهم است که بگویم این پیکار ادامه دارد. با یک باد و نسیم جدید پیش برویم. ما با نهایت دوستی و رفاقت از هم جدا می‌شویم.

استیماچ گفت: از جدایی از سپاهان ناراحتم ولی با لبخند روی لبان‌مان جدا می‌شویم. همیشه درها برای همکاری مجدد در آینده باز است تا آینده مشترک داشته باشیم.

او با تشکر از تک تک بازیکنانش گفت: از همکارانم هم تشکر می‌کنم. در شرایط بسیار سخت کار کردیم و مشکلات بسیاری داشتیم. مطمئنم سپاهان دوباره خیلی زود در راه موفقیت قرار می‌گیرد. راهی که در نهایت به پیروزی و کسب مقام‌های مختلف ختم می‌شود.

استیماچ اظهار کرد: به خاطر تمام مهربانی‌هایی که به من شد ممنونم. درست است از رفتنم ناراحت هستم اما خوشحالم که نزد خانواده‌ام می‌روم.

سرمربی سابق سپاهان گفت:‌ فوتبال ورزشی است که انسان‌ها را به هم نزدیک می‌کند و دوستی به وجود می‌آورد. کاری که انجام دادم تاییدی بر این است که به بهترین نحو کار کردیم. این دوستی کار من را تایید می‌کند. این دوستی در قلب من می‌ماند هر وقت سپاهان به من نیاز داشته باشد و هر کمکی از من بربیاید می‌توانند من را پیدا کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید