Performancing Metrics

نورمحمدی: برانکو راه قهرمانی را بلد است | اتاق خبر
کد خبر: 337248
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 04:32
اول فصل همه جایگاه‌مان را مسخره می‌کردند
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برانکو ایوانکوویچ راه قهرمانی را بلد است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا نورمحمدی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: ما خوشحالیم که در صدر جدول هستیم. الان وضعیت‌مان فوق‌العاده خوب است اما واقعیت این است که سه بازی دیگر تا انتهای فصل باقی مانده و اگر امتیازات یکی از این سه بازی را از دست بدهیم، شرایط‌مان برای قهرمان شدن سخت می‌شود. بنابراین در حال حاضر که همه چیز دست خودمان است باید تمرکزمان روی بازی‌ها باشد تا در هر سه بازی به پیروزی برسیم و بدون اما و اگر به قهرمانی برسیم.

وی افزود: تیم ما از اول که بسته شد، رفاقت عجیبی میان بازیکنان شکل گرفت. همین رفاقت باعث شد تیم همدل شود و همه با هدف موفقیت تیم تلاش کنند. الان شرایط به گونه‌ای شده که فرقی نمی‌کند کدام بازیکن درون زمین است و کدام بازیکن روی نیمکت نشسته است. همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و هدف‌مان فقط کسب عنوان قهرمانی است چون نمی‌خواهیم فرصتی که با تلاش به دست آورده‌ایم را از دست بدهیم.

نورمحمدی در ادامه صحبت‌هایش به نیمکت‌نشینی خود در پرسپولیس اشاره کرد و گفت:‌ من مدتی مصدوم بودم و به همین دلیل چند بازی در ترکیب تیم حضور نداشتم. در ادامه بازیکنانی که جایگزین من بودند عملکرد خوبی در تیم داشتند و وقتی من مصدومیتم برطرف شد دیگر برانکو به آن‌ها بازی می‌داد. مهم نیست که من به میدان بروم یا بازیکن دیگری. تنها چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. بارها و بارها بازیکنان به دلایل مختلف در یک تیم نیمکت نشین می‌شوند. این دلیل بر این نیست که آن بازیکن اعتراض کند. من یک پرسپولیسی واقعی هستم و تنها چیزی که برایم مهم است موفقیت پرسپولیس است. حال اگر در زمین باشم مطمئنا برای موفقیت تیم تمام تلاشم را می‌کنم و اگر روی نیمکت باشم برای پیروزی تیمم با تمام وجود دعا می‌کنم. ما بازیکنان همه از شرایط یکدیگر باخبریم. کادر فنی هم همه چیز را زیر نظر دارد و مطمئنا بهترین بازیکنان را برای هر بازی به زمین مسابقه می‌فرستد.

نورمحمدی در ادامه به شانس آقای گلی مهدی طارمی در لیگ پانزدهم اشاره کرد و گفت: از اول هم می‌دانستم مهدی طارمی شانس اول آقای گلی است. بارها به این مسئله اذعان داشتم. او بازیکن خوبی است که از فرصت‌ها به خوبی استفاده می‌کند اما همان طور که گفتم او هم هدفش قهرمانی پرسپولیس است و به اهداف شخصی فکر نمی‌کند. امیدوارم در انتهای فصل قهرمان شویم و قهرمانی با ما آقای گلی طارمی همراه شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: سال گذشته در مقطعی از فصل محسن بنگر مصدوم شد و من و مایکل به طور فیکس بازی می‌کردیم. حالا من چند بازی است که بازی نمی‌کنم و مایکل اومانا هم وضعیت من را دارد. شما ببینید مایکل اومانا سابقه بازی در جام جهانی دارد اما الان روی نیمکت پرسپولیس نشسته و اعتراضی نمی‌کند این یعنی که هدف ما موفقیت تیم و قهرمانی پرسپولیس است و به مسائل شخصی فکر نمی‌کنیم. برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگی است و مطمئنا همه چیز را با دقت می‌بیند.

او ادامه داد: از مربی باتجربه و بادانشی بهره می‌بریم که توانسته با استفاده از تاکتیک‌های روز تیم خوبی را روانه میدان کند. مطمئنا هر وقت او صلاح بداند برای تیم بازی می‌کنم و تمام وجودم را در زمین مسابقه می‌گذارم. اگر هم روز پنجشنبه برای تیم بازی کردم، مطمئنا همین گونه خواهد شد. برانکو همدلی را در تیم ما ایجاد کرده و به نظر من او راه قهرمانی را بلد است.

او خاطرنشان کرد: اول فصل که تیم‌مان نتیجه نمی‌گرفت همه ما حرف از قهرمانی می‌زدیم اما خیلی‌ها ما را مسخره می‌کردند و جایگاه‌مان در جدول را به تمسخر می‌گرفتند اما همه آن‌ها وقتی عزم و اراده ما را دیدند الان سکوت کرده‌اند. من امیدوارم که اسیر حوادث نشویم و بتوانیم در انتهای فصل به قهرمانی برسیم و جام را به هادی نوروزی کاپیتان بزرگ پرسپولیس تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید