Performancing Metrics

آغاز شناسایی پناهندگان افغانستانی و عراقی در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 337561
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 00:12
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: به منظور شناسایی مجدد پناهندگان، طرح سراسری آمایش ۱۱ اتباع افغانستان و طرح هویت ۱۰ اتباع عراقی از هفتم اردیبهشت اجرایی شده است.

به گزارش اتاق خبر، محسن همدانی ‌چهارشنبه اظهار داشت: بر اساس آئین‌نامه نحوه اجرای آمایش اتباع خارجی شناسایی شده‌، جمهوری اسلامی ایران موظف است برای افراد واجد شرایط کارت‌شناسایی و اجازه موقت اقامت صادر کند؛این اجازه موقت در حال حاضر در قالب کارت‌هایی به عنوان کارت آمایش ‌و هویت صادر می‌شود.

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به آغاز طرح آمایش  11 ویژه اتباع افغانستان و طرح هویت 10 ویژه اتباع عراقی گفت: اجرای این طرح از هفتم اردیبهشت ‌و در مرحله فراخوان و نوبت‌دهی آغاز شده است.

وی با اشاره به شناسایی 272 هزار نفر جمعیت پناهنده ساکن استان تهران در مرحله مقدماتی افزود:‌ پس از این مرحله از طرح سراسری که تا 18 خرداد‌ به طول می انجامد، طرح در فاز دوم و در قالب عکس برداری و ثبت اثر انگشت اتباع ادامه خواهد یافت.

همدانی به تفاوت‌های طرح آمایش در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته نیز اشاره کرد و گفت:‌ در این دوره علاوه بر ثبت اثر انگشت عکسبرداری و ‌تطبیق اطلاعات اتباع با مستندات موجود و چهره نگاری از افرادی که بیش از 5 سال از تصویر اولیه در پرونده‌شان گذشته، از شروط مهم است.

منبع: تسنیم

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید