Performancing Metrics

پروژه مسکن پونک فرهنگیان زنجان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد | اتاق خبر
کد خبر: 337588
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 01:44
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان ضمن اشاره به ساخت یک هزار و ۱۹۶ واحد مسکن در پونک فرهنگیان زنجان، گفت: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اتاق خبر- معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان ضمن اشاره به ساخت یک هزار و ۱۹۶ واحد مسکن در پونک فرهنگیان زنجان، گفت: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یعقوب علی عبادی با بیان اینکه تقسیط بندی اکثر واحدهای پونک تقریباً انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است و بر اساس گزارش مشاور پروژه پیشرفت فیزیکی پروژه بالای ۹۰درصد است، افزود: اگر مشکل انشعابات آب وفاضلاب حل و در محوطه سازی تسریع انجام گیرد، در تابستان امسال می توانند کلیه واحدها را تحویل اعضاء دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع مکاتباتی در سال ۹۴ با استاندار زنجان انجام و مشکلات پروژه بنابه درخواست این اداره کل در شورای مسکن استان مورد بررسی قرار گرفته و درخصوص انشعابات جلسات متعددی با مدیرعامل وکارشناسان سازمان آب وفاضلات برگزار شد.

عبادی خاطر نشان ساخت: حوزه معاونت پشتیبانی برای تسهیل در امر ساخت و ساز و کمک به پیشرفت فیزیکی به صورت مرتب از پروژه بازدید انجام می دهد و جلسات مکرر با حضور ارگان های ذی ربط، اداره کل ارزیابی استانداری، مدیر پروژه مهندس بابک برزگر، مشاور آباداندیش و اداره کل راه وشهرسازی استان در محل پروژه و اداره کل آموزش و پرورش تشکیل داده و در آینده نیز برای تسریع در امورات تشکیل خواهد داد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مکاتباتی با مدیرعامل شرکت بتن کاوه در سال۹۴ و امسال نیز انجام شده که امیدواریم مثمر ثمر باشد و امسال نیز همانند سال های قبل و بیشتر از گذشته پیگیر امور مربوط به پروژه خواهیم بود وسعی براین است که جلساتی با حضور شخص مدیرعامل برای برطرف کردن مشکلات پروژه وتحویل آن در نیمه اول ۹۵برگزار شود.

کار ۶۱۷ واحد تک خواب در تمامی بلوک ها از لحاظ سفید کاری، سیم کشی، تاسیسات، ریل گذاری آسانسور، کاشی کاری و ...  تمام شده است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید