Performancing Metrics

۷۰ درصد هیئت های ورزشی زنجان فعالیت قابل توجهی دارند | اتاق خبر
کد خبر: 337593
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 02:06
مدیرکل ورزش و جوانان زنجان:
مدیرکل ورزش و جوانان زنجان از وجود ۴۷ هیئت ورزشی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از هیئت های ورزشی در استان حضور فعالی و از امکانات خوبی برخودار هستند.

اتاق خبر- مدیرکل ورزش و جوانان زنجان از وجود ۴۷ هیئت ورزشی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از هیئت های ورزشی در استان حضور فعالی و از امکانات خوبی برخودار هستند.

ارسلان حسینی شامگاه سه شنبه در جلسه روسای ورزشی، وضعیت مالی  طی سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان را بسیار سخت عنوان کردو گفت: با وجود تمام این مشکلات افتخارات خوبی در استان ایجاد شد.

وی از وجود ۴۷ هیئت ورزشی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از هیئت های ورزشی در استان زنجان حضور فعالی دارند و از امکانات خوبی برخودار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان به لزوم رشد و توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان تاکید کرد و گفت: حمایت‌های لازم برای ارتقای فعالیت‌های هر یک از هیئت‌های ورزشی در دستور کار است.

حسینی تاکید کرد: زنجان در بحث برنامه های محوری ورزشی عملکرد خوبی دارد و این استان به رغم داشتن امکانات کم نسبت به سایر استانها اقدامات و افتخارات خوبی را طی سال گذشته کسب کرده است.

وی بر توسعه ورزش بانوان در استان زنجان تاکید کرد و گفت: زمینه توسعه هر چه بیشتر ورزشی بانوان استان در همه رشته‌ها باید فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: فدراسیون‌ها باید از ورود هیئت ها به حاشیه‌ جلوگیری کنند چرا که ورود به حاشیه مانع رسیدن به اهداف می‌شود.

حسینی گفت: باید از ورود به حاشیه‌ها جلوگیری کرد چون تدوام آنها مانع تحقق اهداف می شود و ورود به حاشیه باعث می‌شود هیئت های ورزشی از اهداف و برنامه‌ها دور شده و برنامه ها به درستی محقق نشود.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید