Performancing Metrics

کشف محموله 2 میلیون دلاری ارز قاچاق در کپسول CNG | اتاق خبر
کد خبر: 338278
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 01:06
مدیر کل هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف یک محموله 2 میلیون دلاری ارز در همدان خبرداد.

 سید رضا بهشتی‌زاده با بیان اینکه این محموله به ارزش تقریبی دو میلیون دلار معادل هفت میلیارد تومان در ششم اردیبهشت در همدان کشف و ضبط شده است، افزود: این محموله از داخل یک دستگاه خودروی سواری که از غرب کشور عازم تهران بود و به صورت بسیار ماهرانه در کپسول گاز CNG خودرو جاسازی شده بود، توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی و کشف شد.

او اظهار کرد: قاچاقچیان واردکننده این ارزها قبلا چند بار به صورت سازمان‌یافته و محدود اقدام به وارد کردن ارز کرده بودند که شناسایی شدند و تحت نظر قرار داشتند و سرانجام در زمانی که قصد داشتند محموله اصلی را جا‌به‌جا کنند دستگیر شدند.

به گفته بهشتی‌زاده، ارزهای کشف‌شده از این قاچاقچیان به بانک مرکزی تحویل داده شد و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مدیر کل هماهنگی امور استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: ستاد عزم بسیار جدی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز دارد. سال گذشته وارد مرحله پیشگیرانه شدیم و امسال تشدید اقدامات مقابله‌ای را در دستور کار داریم.

او افزود: با استفاده از ظریفت فراهم شده با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین همکاری دستگاه‌های قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی بنا داریم تا ریسک قاچاق کالا را برای قاچاقچیان بالا ببریم.

منبع:آنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید