Performancing Metrics

در تمرین امروز سرخپوشان چه گذشت؟ | اتاق خبر
کد خبر: 339820
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 01:40
حضور بنگر در تمرینات گروهی؛
تمرین امروز پرسپولیسی ها به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی اختصاص یافت و همچنین محسن بنگر نیز دقایقی در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آغاز شد. در این تمرین ابتدا برانکو ایوانکویچ دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و در ادامه سرخپوشان با انجام کارهای کششی و بدنسازی زیر نظر مارکو استیلینیوچ بدن هایشان را گرم کردند.

رضا خالقی‌فر پس از حدود سه ماه به تمرینات تیمی بازگشت. محسن بنگر هم در تمرینات بدنسازی  همراه سایر نفرات حضور داشت اما پس از دقایقی تمرینات اختصاصی‌اش را پیگیری کرد. میلاد کمندانی هم امروز تنها حدود ۳۰ دقیقه دور زمین دوید.

سوشا مکانی، مرتضی قدیمی‌پور، الکساندر لوانف و علی محسن‌زاده هم در قسمتی از زمین زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی‌شان را انجام دادند. مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به شاگردانش تاکید داشت تا در حفظ توپ و یک ضربگیری آن تمرکز لازم را داشته باشند.

اکثر زمان تمرین امروز سرخپوشان به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی  اختصاص یافت. پاسکاری در محوطه محدود، حرکت از جناحین و شوتزنی به دروازه از جمله کارهایی بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.

سپس پرسپولیسی‌ها به حرکت از حمله به دفاع و دفاع به حمله پرداختند که برانکو در جریان این تمرین به مدافعانش تاکید داشت تا نحوه صحیح حرکت در دفاع را به درستی انجام دهند. برانکو همچنین نحوه صحیح پوشش را به مدافعان گوشزد می‌کرد.

فوتبال درون تیمی در محوطه محدود برنامه دیگر سرخپوشان برای این تمرین بود.

طبق برنامه قرار است تمرین روز پنجشنبه پرسپولیسی ها از ساعت ۱۷ در مجموعه درفشی فر پیگیری شود.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز یکشنبه در تبریز میهمان تیم گسترش فولاد است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید