Performancing Metrics

شبکه‌های اجتماعی نباید بخشی از زندگی شوند | اتاق خبر
کد خبر: 340000
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 09:19
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان :
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: هر عاملی از جمله شبکه های اجتماعی که باعث ایجاد نگرانی در یکی از زوجین شود باید کنار گذاشته شود.

اتاق خبر- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: هر عاملی از جمله شبکه های اجتماعی که باعث ایجاد نگرانی در یکی از زوجین شود باید کنار گذاشته شود.

نوزدهمین دوره جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز شامگاه پنج شنبه همزمان با عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی - دانشجویی، دکتر فرهاد حمزه لویی مدیر امور فرهنگی، ١٠٤ زوج دانشجوی دانشگاه و خانواده های آنان در تالار شهداء دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام شفیعی در ابتدای این جشن، با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمانی گمشده بشر، آرامش و امنیت روح و روان است، اظهار کرد: به‌رغم ادعاهای کذب از سوی انسانهایی فاقد ریشه و اصالت مبنی بر اینكه امكان تأمین آرامش به تنهایی وجود دارد، اما حقیقت این است كه خداوند متعال زوج ها را برای تأمین آرامش یكدیگر که لازمه زندگی آرمانی است، خلق کرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در بعضی موارد افراد به دلیل اینکه واقعیتی در انعکاس رسانه ها به گونه ای دیگر مطرح شود، خودسانسوری می کنند، ولی با این حال باب خیرخواهی و خیراندیشی نباید بسته شود، افزود: در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات، به موازات توسعه ارتباطات و افزایش وسایل ارتباط جمعی، آسیب پذیری نیز افزایش پیدا کرده است، در صورتی که در زندگی مشترک هر راهی كه توسط زن و مرد آغاز شود، باید به سوی شریک زندگی ختم شود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، خطاب به زوج های دانشجو گفت: مودت و رحمت یک امر خدانهاد است، مبادا شبکه های اجتماعی و یا هر عامل دیگری جایگزین بخشی از زندگی شما عزیزان شود، وقت مشترک و اختصاصی خود را با هیچ عامل دیگری به اشتراک نگذارید و به یاد داشته باشید که هر عاملی که باعث ایجاد نگرانی در یکی از زوجین شود بیگانه ای بیش نیست که باید کنار گذاشته شود، چرا که اصل و فلسفه حکمت تشکیل زندگی ایجاد طمأنینه و آرامش است.

وی با بیان اینکه امیدوارم بنای زندگی خود را بر مهرورزی و مهربانی قرار دهید، تصریح کرد: زندگی مشترک مسیری است که بر اساس اراده الهی شروع می شود که باید این لطف که خاص پروردگار است را قدر بدانید و اجازه ندهید هیچ عاملی دلهای شما را از هم دور کند و باید این را در نظر داشته باشد که در هر برنامه ای از زندگی، اصل خودتان هستید.

منبع: مهر 

94106

نظرات
ADS
ADS
پربازدید