Performancing Metrics

اصلی‌ترین هدف ما بردن بازی فرداست | اتاق خبر
کد خبر: 340412
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 22:55
مربی تراکتورسازی:
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید یکی از هدف‌های این تیم گرفتن سهمیه آسیایی است ولی اصلی‌ترین هدف این تیم در این مقطع بردن بازی فردا مقابل استقلال است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لوئیز درباره دیدار تیمش برابر استقلال اظهار کرد: می‌دانم که دو تیم خوب ایرانی فردا با هم بازی دارند. استقلال تیمی است که ما به خوبی آن‌ها را می‌شناسیم و از مربی خوبی هم بهره می‌برد. انتظار داریم فردا یک بازی زیبا انجام شود. همان طور که گفتم این بازی بین دو تیم بزرگ ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم از این بازی پیروز بیرون بیاییم و این اصلی‌ترین هدف ماست. فردا بازی بسیار مهم است زیرا استقلال برای قهرمانی می‌جنگد. ما هم سعی می‌کنیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم و یک پله بالاتر برویم. استقلال تیمی است که کیفیت بالایی دارد و اگر غیر از این بود الان در کورس قهرمانی نبود. باید منتظر باشیم که یک بازی زیبا و اکتیو را تماشا کنیم. ما زمان زیادی نداشتیم که خوب تمرین کنیم زیرا بازی‌های آسیایی داشتیم و در آنجا بازی می‌کردیم. بنابراین فقط توانستیم ریکاوری کنیم. این‌ها دلیل و بهانه نمی‌شود. تلاش می‌کنیم از نظر روحی روانی و جسمی آماده بازی فردا باشیم.

او در ادامه افزود: تراکتور در این مقطع زمانی دوست دارد در تمام بازی‌ها پیروز شود اما اگر به بازیکنان‌مان در بازی‌های قبل استراحت دادیم به خاطر این بود که آن‌ها واقعا خسته بودند به همین خاطر باید به برخی بازیکنان استراحت می‌دادیم. الان آخر فصل هستیم و بازیکنان خسته‌اند. یکی از اصلی‌ترین هدف‌های ما این است که بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانیم در این مقطع اصلی‌ترین هدف ما بردن بازی فرداست. امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید