Performancing Metrics

ورودی تهران در شان پایتخت نیست | اتاق خبر
کد خبر: 340737
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 21:53
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه مجموعه‌های در خور توجهی در مدخل جنوبی شهر تهران وجود دارد، باید میدانی متناسب با شان این مجموعه ها ایجاد شود.

به گزارش اتاق خبر، احمد مسجد جامعی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا گفت : امروزه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ، حرم مطهر امام راحل (ره) ، فرودگاه امام(ره) و نیز آرامستان بهشت زهرا (س) به صورت یک مجموعه فرهنگی و هویتی در ورودی تهران وجود دارند، اما متاسفانه المان یا میدانی که در خور شان این مجموعه‌ها باشد، ایجاد نشده است.

 مسجد جامعی اظهار داشت : از قدیم الایام ورودی های شهر دارای اهمیت بود و دروازه‌های شهر را زینت می دادند؛ چرا که به نوعی بیانگر هویت و اهمیت شهر بود. حال چنین مجموعه هایی وجود دارند، اما یک میدان که در شان این مجموعه ها باشد، ساخته نشده است.

 مسجد جامعی همچنین خاطر نشان کرد: تردد بسیار خودروی مسافران فرودگاه، شرکت کنندگان در مناسبت‌هایی نظیر رحلت امام (ره) و ...، مراجعان و زائران بهشت زهرا (س)، بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، ضرورت ساخت این میدان را بیش از پیش نمایان می کند.

 بنا براعلام اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تشکر از شهرداری تهران گفت : جا دارد از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران به ویژه در خصوص راه اندازی مترو شهر آفتاب قدردانی کرد.

 مسجد جامعی همچنین با ابراز تشکر از وزارت ارشاد گفت : عملکرد مسئولان وزارت ارشاد در برخورد محترمانه با ناشران، نویسندگان، فرهیختگان و علاقمندان به کتاب در روز مراسم افتتاحیه قابل تقدیر است و از ناشران و پدیدآورندگان، به ویژه عموم بازدیدکنندگان که به رغم برخی مشکلات خدمات رسانی و اطلاع رسانی در نمایشگاه حضور فعال دارند، سپاسگزاری کرد.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید