Performancing Metrics

بازیکنانم برابر راه‌آهن انگیزه کافی نداشتند | اتاق خبر
کد خبر: 340762
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 23:36
زاغی نژاد:
سرمربی سپاهانی‌ها می‌گوید بازی‌های پیاپی باعث شد تا بازیکنان این تیم تحلیل بروند و وضعیت مناسبی نداشته باشند. علاوه بر آن بازیکنان برای این بازی انگیزه کافی نداشتند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، قاسم زاغی‌نژاد در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در برابر راه آهن گفت: ما از لحاظ جسمانی مشکل داریم، دیدارمان در لیگ قهرمانان آسیا و در عمان با آن شرایط جوی و رطوبت تاثیر منفی زیادی روی تیممان گذاشت.

وی ادامه داد: ما ریکاوری نداشتیم و با همان وضعیت بدنی خسته به این بازی آمدیم، هفت، هشت بازیکن خود را در این دیدار در اختیار نداشتیم به همین دلیل مجبور شدیم از بازیکنان در پست غیر تخصصی استفاده کنیم.

سرمربی سپاهانی‌ها ادامه داد: انگیزه لازم بین بازیکنان ما وجود نداشت و متاسفانه این موضوع تاثیر منفی روی تیم داشت. ما از نظر بازیکن شرایط خوبی نداشتیم و همین موضوع تاثیر زیادی روی تیم داشت.

او درباره شایعه راه آمدن سپاهانی‌ها با تیم راه آهن در این بازی گفت: من به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم و باید بگویم این قضایا اصلا صحت ندارد، ما از بازیکنان جوان خود استفاده کردیم چرا که کمبود داشتیم، بازیکنان باتجربه ای همچون حبیب گردانی، وریا غفوری، حسین فاضلی و ... را نداشتیم.

زاغی نژاد درباره تعویض و بازی ضعیف خلعتبری گفت: قبول دارم خلعتبری در حد و اندازه های خود نبود اما بازی‌های متعدد و فرسایشی در کیفیت بازی بازیکنان ما تاثیر داشته است، دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ برتر باعث شد تا هر چهار روز یک بار به میدان برویم و این روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشته بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید