Performancing Metrics

هدفم توسعه کشتی پهلوانی در جهان است | اتاق خبر
کد خبر: 341137
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 02:42
رضایی:
سرپرست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: مهم‌ترین هدفم بسط و توسعه کشتی‌ پهلوانی در جهان خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا رضایی درباره انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی اظهار کرد: در جریان برگزاری اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی به عنوان زیرمجموعه اتحادیه جهانی کشتی که با حضور رییس بخش کشتی‌های سنتی اتحادیه جهانی کشتی و اعضای هیات رییسه در استانبول ترکیه، بنده به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی تا برگزاری مجمع انتخاباتی برای تعیین رییس این فدراسیون انتخاب شدم.

سرپرست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی درباره زمان مشخص شدن رییس این فدراسیون گفت: در حاشیه برگزاری مسابقه‌های جهانی کشتی پهلوانی در بلاروس که مهرماه خواهد بود، مجمع این فدراسیون برای تعیین رییس برگزار خواهد شد و رییس آینده فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با رای اعضای مجمع کار خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

وی درباره احتمال انتخابش به عنوان رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: فعلا حکم سرپرستی موقت است تا مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی را فراهم کنم. باید ببینیم چه پیش می‌آید اما تمام سعی خود را می‌کنم تا کشتی پهلوانی که خاستگاه آن ایران است را در سراسر جهان گسترش دهم.

رضایی افزود: توسعه کشتی‌های سنتی در جهان از اولویت‌های اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین‌المللی المپیک است و ان‌شاءالله ما نیز سعی خواهیم کرد کشتی پهلوانی را در مسابقه‌های آسیایی و فراتر از آن در رقابت‌های المپیک وارد کنیم.

وی درباره مکان استقرار دفتر فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: فعلا در فدراسیون کشتی امور محوله را انجام می‌دهیم تا بعدها در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

رضایی در پایان درباره رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی و ترکیب تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در این رقابت‌ها اعلام شد و فرنگی‌کاران نیز در حال حاضر تمرین‌های خود را با جدیت پیگیری می‌کنند. 7 تیم دیگر نیز به مرور ترکیب خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام خواهند کرد. البته روسیه با کاروانی 30 تا 40 نفره عازم ایران خواهد شد و با ترکیب خوبی در رقابت‌های جام جهانی شیراز به میدان خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید