Performancing Metrics

افتخار دانشگاه هاي علوم پزشكي اساتيد آن هستند | اتاق خبر
کد خبر: 341513
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 03:27
وزیر بهداشت:
«سيد حسن هاشمي» وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: ساختمان ها و تجهيزات دانشگاه هاي علوم پزشكي از بين رفتني اند و بزرگترين افتخار ما اساتيد ما هستند.

اتاق خبر: وزير بهداشت در چهاردهمين همايش نكوداشت مقام استاد كه عصر امروز (سه شنبه) در تالار ابن سيناي دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد، تصريح كرد: اين بزرگداشت از نظر من بسيار ويژه است زيرا بسياري از بزرگداشت هايي كه شاهد برگزاري آن هستيم اداري، سياسي و با ملاحظات و رودربايستي همراه است ولي اين مراسم كه با تلاش خود دانشجويان برگزار شده، در عين سادگي و به دور از همه اين مسايل است.
هاشمي همچنين با تشكر از جهاد دانشگاهي براي حمايت از اين مراسم گفت: نفس اين كار بسيار ارزشمند است و اميدوارم اين نوع فعاليت ها در آينده نيز استمرار داشته باشد.
وزير بهداشت با ابراز تاسف از كم رنگ شدن احترام در ميان مردم افزود: غصه مي خورم كه چرا در كشوري با اين سابقه فرهنگي تا اين حد به مساله احترام و ارج نهادن بي توجهي مي كنيم.
هاشمي در پايان ضمن قدرداني از زحمات همه اساتيد خاطرنشان كرد: در واقع بزرگترين افتخار و سرمايه دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور اساتيد ما و زحماتي هستند كه آنها در اين عرصه كشيده اند وگرنه ساختمان و تجهيزات همه از بين رفتني هستند.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید