Performancing Metrics

شانس‌ صعودمان بیشتر از فجر است | اتاق خبر
کد خبر: 341767
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 21:42
سرمربی نفت‌ آبادان:
سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: با توجه به این‌که در هفته پایانی لیگ یک میزبان فجرسپاسی هستیم، شانس ما برای صعود به لیگ برتر بیشتر است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص دیدار تیمش برابر داماش گیلان، اظهارکرد: این بازی برای‌مان بسیار مهم و در واقع سرنوشت تیم‌مان بود.

وی بیان‌ کرد: بعد از آن همه شرایط سخت باید این بازی را می‌بردیم یا شکست نمی‌خوردیم تا در شرایط کورس و صعود به لیگ برتر باقی بمانیم. در این دیدار به مصاف تیمی رفتیم که برای فرار از سقوط بازی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان خاطرنشان‌کرد: 10 هزار نفر از این بازی دیدن داشتند و بسیار جالب است که اصلا تیم داماش را تشویق نمی‌کردند و 90 دقیقه با شعارهای‌شان مسوولان‌شان را زیر سوال می‌بردند و شعارهایی مبنی بر این‌که داماش دارد می‌میرد، سر می‌دادند.

وی ادامه‌ داد: تمرکز بازیکنانم بر اثر همین مساله از دست رفت و ما در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که گلر حریف ضربه حسین بغلانی را گرفت. به هر حال آن بازی پرطراوت و شادابی که از بازیکنانم انتظار داشتم به همین دلایلی که گفتم نتوانستند انجام دهند و تحت تاثیر جو سنگین استادیوم قرار گرفتند.

دست‌نشان گفت: از طرفی هم داماش خیلی خوب بازی کرد و توانست با تیم ما برابری کند و در نهایت هم این بازی خوب از سوی هر دو تیم، با نتیجه مساوی به پایان رسید.

وی در خصوص دیدار پایانی این تیم در لیگ یک برابر فجرسپاسی، دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر، عنوان‌ کرد: مطمئنا این بازی مهم و نقطه عطف لیگ امسال است و تیم نفت‌ آبادان برای صعود به لیگ برتر نیاز به یک پیروزی دارد که مطمئنا برای رسیدن به این مهم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان افزود: مطمئن هستم تماشاگران پرشور خوزستانی و آبادانی استادیوم را پر می‌کنند و انرژی خاصی به بازیکنان ما خواهند داد تا بازیکنان‌مان برای پیروزی، تلاش بیشتری انجام دهند و من به این مساله امیدوار هستم.

وی بیان ‌کرد: حریف تیم بسیار خوب، ریشه‌دار و با تجربه‌ای است و البته این ما هستیم که میزبانیم و برای صعود باید به پیروزی برسیم. حریف ما با کسب تساوی هم می‌تواند به لیگ برتر برسد. به هر حال باید ببینیم در شرایط مسابقه، چه اتفاقی خواهد افتاد.

دست‌نشان گفت: با توجه به این‌که میزبان هستیم، شانس ما برای صعود به لیگ برتر بیشتر خواهد بود و با توجه به حضور هواداران، مطمئنا با شرایط بهتری روبه‌رو خواهیم بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسوولان باشگاه در خصوص ادامه همکاری در صورت صعود به لیگ برتر با شما صحبتی داشته‌اند؟ گفت: بله، صحبت‌هایی داشته‌ایم و ان‌شاءالله در صورت صعود، این تیم را در لیگ برتر نیز همراهی خواهم کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید