Performancing Metrics

بهتر از کی‌روش برای هدایت تیم ملی وجود ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 341995
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 17:51
تاج:
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه گزینه ای بهتر از کی‌روش برای هدایت تیم ملی وجود ندارد، گفت: نگرانی های کی‌روش حداقلی است و حق طبیعی یک مربی است که در خصوص یک زمین اختصاصی، لباس، مسائل پزشکی و پاداش بازیکنان نگران باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی تاج در حاشیه همایش ملی فوتبال پایه در جمع خبرنگاران گفت: لازم است از کی‌روش به دلیل تلاش برای انتقال نگرانی های خود به فدراسیون فوتبال تشکر کنم چرا که او واقعا در این خصوص زحمت کشید.

تاج ادامه داد: نگرانی های کی‌روش حداقلی است و حق طبیعی یک مربی است که در خصوص یک زمین اختصاصی، لباس، مسائل پزشکی و پاداش بازیکنان نگران باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره رفع این نگرانی ها گفت: خوشبختانه زمین دستگردی آماده شد و برای یک سال در اختیار تیم ملی قرار گرفته است و نگرانی هایی که در خصوص مسائل پزشکی، لباس و پاداش بازیکنان وجود داشت نیز رفع شده است و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: کی‌روش در تیم ملی ماندنی است زیرا به دلیل شناختی که وی از تیم ملی دارد و نتایج مطلوبی که در این چند سال به دست آورده است گزینه بهتری برای هدایت تیم ملی وجود ندارد.

تاج در توضیح خبر برخی رسانه ها درباره برکناری کی‌روش گفت: این اخبار کذب است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه انتخاب رئیس سازمان لیگ در چه مرحله ای قرار دارد گفت: در حال حاضر همه تمرکز ما روی هفته پایانی لیگ برتر و برگزاری مراسم جشن قهرمانی است؛ پس از آن در این خصوص تصمیم گرفته می شود.

تاج ادامه داد: فردا روز مهمی است و سه جام در سه شهر باید در نظر گرفته شود و امیدوارم بتوانیم این هفته را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی در پایان اعلام کرد: سه جام، سه سکوی جشن قهرمانی و به تعداد لازم مدال در سه شهر تهران، قم و اهواز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید