Performancing Metrics

شرکت ایران در نشست جهانی حقوق در روسیه | اتاق خبر
کد خبر: 342181
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 02:19
سفارت ایران در مسکو خبر داد:
همایش بین المللی حقوقی و دومین کنفرانس علمی کاربردی حاکمیت حقوق از 29 اردیبهشت در شهر سن پترزبورگ روسیه با حضور هیات های قضایی از کشورهای مختلف از جمله هیات ایرانی به سرپرستی محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری برگزار می شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، همایش بین المللی حقوقی و دومین کنفرانس علمی کاربردی حاکمیت حقوق از 29 اردیبهشت در شهر سن پترزبورگ روسیه با حضور هیات های قضایی از کشورهای مختلف از جمله هیات ایرانی به سرپرستی محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری برگزار می شود.

هیات جمهوری اسلامی که علیرضا جمشیدی رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در آن حضور دارد، دیدگاه و راهکارهای ایران را برای تقویت حاکمیت حقوق و قانون و لزوم برخورد با تخلفات مرتبط مطرح خواهد کرد.
بنا به اعلام بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، هیات ایرانی همچنین کنفرانس بین المللی یک روزه علمی کاربردی حاکمیت قانون در کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای نیز شرکت خواهد داشت.
در این اجلاس که کشورهای مختلف از جمله چین، بلاروس،هند، ارمنستان، قرقسزستان و همچنین مراکز حقوقی دانشگاهی سن پترزبورگ حضور خواهند داشت، زمینه های کاربرد حقوق در سطوح مختلف اجتماعی و قضایی و همچنین نظارت های حقوی بر عرصه های گوناگون توسط شرکت کنندگان در نشست های سن پترزبورگ بررسی خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید