Performancing Metrics

«خوب، بد، جلف» کاری خوش ساخت و «هلن» اثری آبرومند است | اتاق خبر
کد خبر: 342422
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 18:39
آریا عظیمی‌نژاد از علت همکاری با پیمان قاسم‌خانی تا کم لطفی به فیلم «هلن» در جشنواره فیلم فجر گفت.

به گزارش اتاق خبر، آریا عظیمی‌ نژاد آهنگساز در خصوص علت همکاری با فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» گفت: پیمان و مهراب قاسم‌خانی از دوستان قدیمی و درجه یک من هستند. از طرفی این فیلم اولین تجربه کارگردانی پیمان است و به نحوی وظیفه ماست تا گوشه‌ای از کار را بر دوش بکشیم و به سر منزل مقصود برسانیم.

 
وی در مورد آخرین وضعیت «خوب، بد، جلف» عنوان کرد: هم اکنون فیلم در مرحله تدوین به سر می‌برد و هنوز نهایی نشده و منتظریم مصطفی خرقه‌پوش کار را به سرانجام برساند تا من به اتفاق حسین ابوالصدق بقیه کارهایی که به عهده ماست را انجام دهیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نمونه خاصی از موسیقی را برای این فیلم در نظر گرفته بیان کرد: فکری در ذهنم است تا بتوانم یک حال و هوای رمزآلود جیمز باندی و در عین حال فرح بخش بسازم. البته موسیقی طنز نخواهد بود و کاملا جدی است.
 
عظیمی‌نژاد در خصوص استقبال از فیلم پیمان قاسم‌خانی گفت: با توجه به محتوا و ساخت «خوب، بد، جلف»، می‌توان گفت با استقبال خوبی مواجه می‌شود.
 
وی از جدیدترین فعالیت خود غیر از کارهای سینمایی اظهار داشت: روی قطعه‌ مستقل پانزده دقیقه‌ای با صدای حجت اشرف زاده در رابطه با واقعه گوهرشاد کار می‌کنم که فرم ارکسترال دارد و کار سختی است که چندین ماه وقت می‌برد و امیدوارم در این ماه به پایان برسد.
 
این آهنگساز در مورد دیگر کار سینمایی خود عنوان کرد: کار «هلن» را تمام کردم. اثری که به نظرم درباره حضور در جشنواره فیلم فجر در حقش کم لطفی شد اما می‌دانیم کار خوب نادیده گرفته نمی‌شود و در هر زمان خودش را نشان می‌دهد. «هلن» فیلمی روان، تمیز، آبرومند و از آن دسته آثاری است که تمام پست پروداکشن آن در استودیو آوای نفس صورت گرفت.
 
عظیمی نژاد در پاسخ به این سوال که سینماگران در سینما تا چه حد حق انتخاب دارند، خاطرنشان کرد: در سینما نسبت به دیگر هنرها حق انتخاب کمتر اتفاق می‌افتد و این موضوع کار دشواری است اما با تمام تفاسیر برای ماندگاری و مطرح شدن به معنای واقعی باید در انتخاب آثار نهایت دقت را کرد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید