Performancing Metrics

مهاجم لژیونر کره‌جنوبی به خدمت سربازی فراخوانده شد | اتاق خبر
کد خبر: 342535
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395 - 01:42
کی سونگ یونگ بازیکن کره ای سوآنزی به دلیل انجام خدمت وظیفه تا مدتی نمی تواند فوتبال بازی کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سوآنزی فردا یکشنبه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر برابر منچسترسیتی به میدان می رود. آنها در این بازی کی سونگ یونگ را در اختیار نخواهند داشت. خدمت سربازی در کره جنوبی اجباری است و به مدت دو سال تمام جوانان و از جمله فوتبالیست ها باید آن را پشت سر بگذارند و در صورتی که تا قبل از 29 سالگی هر شهروند مرد کره‌ای خدمت سربازی خود را پشت سر نگذارد، ممنوع الورود به کشور می‌شود.

به همین خاطر کی سونگ یونگ که در المپیک لندن همراه کره جنوبی حاضر بوده و به مدال برنز رسیده است، باید 4 ماه خدمت سربازی را بگذارند و در این مدت در هیچ تیمی فوتبال بازی نخواهد کرد. با توجه به تعطیلی لیگ برتر و بازی‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، این بازیکن ترجیح داده تا خدمت وظیفه خود را پشت سر بگذارد.

در کره جنوبی تیم فوتبالی هم نیست که این بازیکن در آن خدمت وظیفه را فوتبالیست‌های این کشور پشت سر بگذارند و به همین خاطر ممکن است 4 ماه دوری از فوتبال برای او کمی سخت باشد.

کی سونگ یونگ یکی از مهم‌ترین بازیکنان کره است که چندی دیگر باید در انتخابی جام جهانی همراه کشورش به میدان برود. کره‌جنوبی که همگروه ایران در انتخابی جام جهانی است در اولین دیدار برابر چین بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید