Performancing Metrics

ترابیان: سرمربی تیم ملی فوتسال نمی‌تواند در تیم‌های پایه کار کند | اتاق خبر
کد خبر: 342921
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 10:38
تیم فوتبال ساحلی به چین می‌رود؛
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال می‌گوید هرچه زودتر باید اقدامات لازم برای تشکیل کادر فنی تیم‌های زیر 17 و 20 سال انجام شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، عباس ترابیان درباره نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت:  این نشست با حضور ریاست فدراسیون فوتبال  و کلیه اعضا برگزار شد که درباره برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی و تشکیل تیم ملی زیر ۲۰ و ۱۷ سال پسران فوتسال به بحث و بررسی پرداختیم.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به نزدیک شدن مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال اقایان در آسیا که از آذرماه امسال شروع خواهد شد نکات مختلفی را مورد بحث و گفتگو قرار داده و اعضای کمیته نگرانی خود را از عدم تشکیل کادر فنی برای آغاز تمرینات و فعالیتهای مورد نظر این تیم اعلام کرد. ضمنا با اشاره به  مصوبه‌های قبلی کمیته فنی و توسعه، با توجه به اینکه تمرکز کامل سرمربی تیم ملی باید روی تیم بزرگسال باشد و هرچه زودتر باید اقدامات لازم برای تشکیل کادر فنی تیم های زیر ۱۷ و ۲۰ سال صورت بگیرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال در پایان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن المپیک فوتبال ساحلی آسیا در سال ۲۰۱۶ به میزبانی ویتنام و نیاز مبرم تیم ملی به برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب برای حضور در این مسابقات، پس از ارائه توضیحات توسط مهدی بحرالعلوم  عضو کمیته فوتبال ساحلی پیرامون تورنمنت ۸ جانبه چین که از ۲ تا ۴ شهریور برگزار خواهد شد، با موافقت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی فوتبال ساحلی در این تورنمنت  حضور یابد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید