Performancing Metrics

استون مارتین خودروی جدیدش را معرفی کرد (+عکس) | اتاق خبر
کد خبر: 344548
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 21:20
"استون مارتین "Aston Martin به تازگی از مدل مفهومی خودروی "ونکوئیش زاگاتو" Vanquish Zagato با موتوری به قدرت 592 اسب بخار و بدنه فیبرکربن رونمایی کرد. مدل مفهومی ونکوئیش حاصل آخرین همکاری‌ها بین شرکت استون مارتین و خانه طراحی ایتالیایی زاگاتو است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  عصر ایران مدیر عامل و رئیس بخش خلاقیت گروه استون مارتین در خصوص مدل مفهومی جدید گفت: ونکوئیش زاگاتو نشان داد که چگونه دو کمپانی بزرگ می‌توانند در کنار یکدیگر معنای جدیدی از طراحی در استون مارتین را تعریف کنند.

مدل مفهومی

مدل مفهومی

یکی از عناصر برجسته مدل مفهومی جدید سقف قوس‌دار و برجسته آن است که یک عنصر اصلی در طراحی‌های کلاسیک زاگاتو به حساب می‌آید. این عنصر در گذشته باعث می‌شد تا رانندگان و سرنشینان خودرو نیاز به پوشیدن کلاه ایمنی پیدا کنند.

مدل مفهومی

گزینه‌های زیادی در استون مارتین جدید با ونکوئیش زاگاتو ارائه می‌شوند. چراغ‌های تیغه‌ای این خودرو در عقب شبیه نمونه‌های موجود در مدل ولکان Vulcan است. خطوط پشت خودرو نیز یادآور مدل DB11 استون مارتین است. طرفین جانبی خودرو دارای فرورفتگی‌هایی است که نمای ظاهری خودرو را کاملا تغییر داده‌ بال‌های خودرو نیز در مدل DB11 از بین رفته و آن را بیشتر شبیه خودروهای اسپورت امروزی کرده است. فضای محفظه بار بزرگ‌تر شده و دسترسی به این فضا از محوطه درون کابین فراهم شده است.

به عنوان یک مدل مفهومی گران انتظار می‌رود که تغییرات گسترده‌ای را در فضای داخلی شاهد باشیم. با این وجود تغییرات داخلی تا کنون چندان چشمگیر نبوده‌اند و فضای خارجی بیشتر متحول شده‌اند. اما صندلی‌های این خودرو بزرگ و راحت‌تر شده‌اند و سرنشینان می‌توانند در سفرهای سرد از گرمکن آن لذت ببرند.

کنسول وسط تغییر کرده و شکل و شمایل مدرن‌تری به خود گرفته است. دریچه‌ها و دستگیره‌های داخلی به رنگ کروم و برنز درآمده‌اند و استفاده از مواد درجه یک در خودرو به چشم می‌خورد.

مدل مفهومی

موتور زاگاتو به طور معمول از یک موتور 5.9 لیتری با قدرت 592 اسب بخاراز موتورهای V12 568 اسب بخار در انواع استاندارد ونکوئیش قوی‌تر است.

این خودرو با موتور جدید در 3.6 ثانیه به شتاب صفر تا 100 می‌رسد و می‌تواند با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت خود ادامه دهد.

مقامات استون مارتین اعلام کرده‌اند که این خودرو به گزینه‌هایی مجهز شده که قابلیت رانندگی داینامیک را افزایش می‌دهد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید