Performancing Metrics

دلیل زهرا نعمتی برای شرکت نکردن در جام پیروزی ترکیه | اتاق خبر
کد خبر: 345889
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 09:07
پرچمدار کاروان ایران در المپیک گفت: امیدوارم در جام جهانی ترکیه عملکرد خوبی داشته باشم اما هدف اصلی من المپیک است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، زهرا نعمتی در حاشیه مراسم به اهتزار درآمدن پرچم 200 متری امام رضا (ع) در محل کمیته ملی المپیک درباره وضعیت خود بیان کرد: اردوی خوبی را در کره جنوبی داشته‌ام با حریفان خوبی نیز دست و پنجه نرم کرده‌ام. به شخصه آمادگی بهتری پیدا کرده‌ام. او در مورد مسابقه‌های ترکیه که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود گفت: مسابقه‌های ترکیه حکم یک رقابت مقدماتی پیش از المپیک را برای من دارد. اغلب حریفان من در این مسابقه شرکت می‌کنند تا خود را محک بزنند. امیدوارم در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشم اما هدف اصلی من المپیک است.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که چرا در جام پیروزی ترکیه شرکت نمی‌کند بیان کرد:‌ به این دلیل که دو مسابقه نزدیک به هم بود و از لحاظ جسمی تحت فشار قرار می‌گرفتم در این رقابت‌ها شرکت نکردم.

نعمتی درباره استفاده از روانشناس نیز گفت: من قبل از المپیک لندن هم با روانشناس کار می‌کردم. زمان‌هایی که او نبود سعی می‌کردم که تکنیک‌های ذهنی را داشته باشم. حضور روانشناس در از بین بردن استرس بسیار تاثیرگذار است و در رشته‌ای مانند تیروکمان داشتن تمرکز بسیار مهم است از این رو تمرین‌های ذهنی که من انجام می‌دهم بسیار کمک کننده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید